اخبار نساجی

آغاز موج جدید کاهش نرخ سکه از دو هفته دیگر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آغاز موج جدید کاهش نرخ سکه از دو هفته دیگر

سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی تا دو هفته آینده راهی بازار می‌شوند، این در حالی است که افرادی که ۴ ماه به انتظار دریافت سکه‌های پیش خرید نشسته‌اند، امید دارند که با دریافت این سکه‌ها سودی را نصیب خود کنند.

به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، بررسی وضعیت قیمت انواع سکه در روزهای کاری ابتدای سال جاری حاکی از آن است که بازار سکه روزهای آرامی را پشت سر می گذارد.

آخرین قیمت اعلام شده توسط سکه فروشان و صرافان بازار که بر روی تابلوی آنها درج شده است، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید برای خرید را بین ۷۶۰ تا ۷۷۰ هزار تومان و قیمت فروش را حدود ۷۸۵ تا ۷۹۵ هزار تومان نشان می دهد.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم برای فروش ۷۸۰ تا ۷۹۰ هزار تومان و برای خرید ۷۶۰هزار تومان اعلام و نرخ هر قطعه نیم سکه هم برای خرید ۳۷۵ هزار تومان و برای فروش ۳۹۰ هزار تومان اعلام شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قیمت هر قطعه ربع سکه هم بر اساس آخرین نرخ ها در هفته گذشته که اولین هفته کاری سال جاری محسوب می شود، حاکی از نرخ خرید ۱۹۹ تا ۲۰۰ هزار تومان و فروش ۲۰۶ تا ۲۰۸ هزار تومان است، نرخ سکه گرمی هم حدود ۱۰۷ هزار تومان می باشد.

این وضعیت در حالی است که تا دو هفته آینده سکه های پیش فروش شده بانک مرکزی راهی بازار می شود، افرادی که ۴ ماه به انتظار دریافت سکه های پیش خرید نشسته اند، امید دارند که با دریافت این سکه ها با مدت زمان انتظار مشخص بتوانند سودی را کسب کنند.

این افراد سکه های طرح جدید را با نرخ ۵۴۶ هزار تومان با زمان تحویل ۴ ماه از شعب بانک ملی خریداری کرده اند.

قیمت سکه ها در اولین هفته کاری سال گذشته در بازار حاکی از آن بود که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴۳۵ هزارتومان، سکه طرح جدید ۳۹۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۹۶هزار تومان، ربع سکه ۱۰۹هزار تومان و گرمی ۵۰ هزار تومان بود.

این روند قیمتی در سال گذشته با آغاز رونق بازار طی چند روز تغییر کرد و بازار ارز با افزایش قیمت ها و حبابی شدن نرخ ها مواجه شد و پس از آن قیمتها از حرکت باز نایستادند و به صعود خود ادامه دادند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×