گزارش نمایشگاه ها

آخرین نسخه دموتکس! دموتکس ترکیه

سال گذشته نمایشگاه دموتکس قازیان تپ برگزار گردیدکه در نوع خود یک رویداد موفق به شمار می رود. این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی هانوفر آلمان- شعبه ترکیه در ماه می و در ۴ روز برگزار شد و توانست بالغ بر۷۰۰۰ بازدیدکننده از کشورهای امارات، بلژیک، ازبکستان، ایران، عراق، سوریه، عربستان صعودی و… را به خود جلب نماید. در این نمایشگاه برترین شرکت های فرش ماشینی منطقه که عمدتاً از ترکیه هستند آخرین محصولات و نوآوری های خود را به نمایش گذاشتند که می توان از مهمترین آن ها به شرکت فرش مرینوس، شرکت فرش کشمیر، دینارسو، فرش رویال هالی، فرش کارتال، فرش فستیوال، فرش ماشینی اطلس، آنگورا، فرش بهاریه، فرش سرای هالی و… اشاره کرد.

مدیر شرکت نمایشگاه های هانوفر شعبه ترکیه در این باره گفت: “در سال گذشته شهر قازیان تپ را به عنوان مرکز برگزاری نمایشگاه دموتکس خاورمیانه انتخاب کردیم و از این تصمیم بسیار خرسند هستیم چرا که نظرات بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان بسیار مثبت بوده است. یکی از دلایل انتقال دموتکس خاورمیانه از دبی به استانبول و سپس به قازیان تپ درخواست بازار به دلیل افت بازدیدکنندگان و نارضایتی غرفه گذاران بوده است. اما در قازیان تپ استقبال بازدیدکنندگان و صاحبان صنایع بسیار خوب بوده است و به دلیل رضایت بالای بازدیدکنندگان از این رویداد قصد داریم در سال ۲۰۱۵ نمایشگاه دموتکس را با نام نمایشگاه “دموتکس ترکیه” برگزار نمائیم. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۴ با حمایت انجمن صادرکنندگان فرش ماشینی قازیان تپ و اتاق تجارت و بازرگانی قازیان تپ برگزار شد و در فضایی به وسعت ۲۲۲۷۵ مترمربع پذیرای ۱۵۹ شرکت غرفه گذار بود. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۵ در تاریخ ۲۵-۲۸ می مطابق با ۴ لغایت ۷ خرداد ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد و بسیاری از تجار و تولیدکنندگان فرش ماشینی ایران نیز برای بازدید از نمایشگاه به قازیان تپ خواهند آمد.
محل برگزاری نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی OFM  قازیان تپ خواهد بود.

domotex turkey

تهیه و تنظیم– بهنام قاسمی

منبع: شماره ۲۸ مجله کهن

تلفن اشتراک: ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×