اخبار نساجی

آخرین مهلت نصب برچسب شبنم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آخرین مهلت نصب برچسب شبنم

 

معاون ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز نیمه اردیبهشت‌ ماه را آخرین مهلت مرحله دوم نصب برچسب شبنم روی کالاهای سطح عرضه از سوی کارگزاران اجرای این طرح در کشور اعلام کرد.

مهدی ابویی با اشاره به برگزاری کمیته راهبردی طرح رهگیری کالای وارداتی، ملاک اجرای طرح شبنم را رویه مورد تایید در تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین این ستاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان غذا و دارو اعلام کرد و گفت: مهلت نصب برچسب شبنم در شهر تهران تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه و در دیگر شهرهای تهران و استان البرز تا بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه مهلت اظهار کالا در این مرحله از اجرای طرح پایان یافته و به زودی مرحله سوم آغاز می‌شود، در تشریح نحوه الصاق طرح شبنم روی کالاهای سلامت‌محور نیز گفت: تولید و الصاق برچسب شبنم برای این کالاها با نشان سیب سلامت همراه است که از طریق کارگزاران مورد تایید سازمان غذا و دارو انجام می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نصب برچسب شبنم روی لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه شده توسط داروخانه‌ها را نیز توسط کارگزاران مورد تایید سازمان غذا و دارو اعلام کرد.

مسعود موحدی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه از اعلام آمادگی این وزارتخانه برای راه‌اندازی مرکز داده‌های طرح شبنم مربوط به کالاهای سلامت‌محور در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×