گزارش نمایشگاه ها

گزارش تصویری نمایشگاه جاپانتکس ۲۰۱۲

جاپانتکس (Japantex 2012) بزرگترین نمایشگاه بین المللی ژاپن در زمینه طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی و منسوجات خانگی است. این نمایشگاه مکانی است که تولیدکنندگان، فروشندگان عمده، توزیع کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای صنعت داخلی (Interior Industry) در آن گردهم آمدند.

سی و دومین دوره این نمایشگاه از چهارشنبه ۱۴ تا جمعه ۱۶ نوامبر سال جاری میلادی و مطابق معمول در مجموعه Tokyo Big Sight، واقع در مرکز نمایشگاه بین المللی توکیو برگزار گردید. در این نمایشگاه ۲۰۰ شرکت و سازمان، با برپایی غرفه، کالاها و خدماتی را در گروه های فرش. طراحی. منسوجات . مبلمان. هدایا. معماری. لوازم داخلی خانه. منسوجات خانگی. اطلاع رسانی. طراحی داخلی. روشنایی. لوازم سفره و تجارت برای بازدید و آشنایی دستاندرکاران برپا نموده بودند. بر اساس آمار ارایه شده از سوی برگزارکنندگان، ۴۰ هزار نفر از متخصصین و دستاندرکاران از این نمایشگاه دیدن نمودند.

علیرغم وجود این نمایشگاه در لیست نمایشگاه های مورد حمایت مرکز ملی فرش ایران، بجز شرکت ذوالانواری، هیچ شرکت ایرانی در این نمایشگاه غرفه نداشته و غرفه گذارانی هم از سوی مرکز ملی فرش ایران به این نمایشگاه اعزام نشدند.. این در حالی است که فرش دستباف ایرانی از سوی برخی از شرکت های ژاپنی در این نمایشگاه حضور داشت.

نیپون، اتحادیه منسوجات ژاپن (Nippon Interior Fabrics Association) برگزاری این نمایشگاه را عهده دار بود.
نیپون به زبان ژاپنی به معنای سرزمین آفتاب تابان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×