اخبار نساجی

همایش ” ضرورت تشکیل نهاد داوری در اصناف ” برگزار می‌شود

همایش ” ضرورت تشکیل نهاد داوری در اصناف ” با حضور برخی مقامات کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد فاضلی دبیر همایش ” ضرورت تشکیل نهاد داوری در اصناف” گفت: همایش ضرورت تأسیس  نهاد داوری در اصناف با همکاری مؤسسه عدل پویان زرین و اتاق اصناف ایران در تاریخ دوشنبه ۱۸/۱۲/۹۳ و در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد و از کلیه رؤسای اتحادیه‌های صنفی، رؤسای اتاقهای اصناف در کشور و مجموعه مدیریتی و  ریاستی اتاق اصناف ایران  و معاونین این مجموعه برای شرکت در این همایش دعوت شده است.

دبیر همایش ضرورت ایجاد نهاد داوری در اصناف از  حضور استادید صاحب‌نظر و صاحب سبک  ملی و بین‌المللی داوری در این همایش خبر داد و گفت: مقاماتی از  قوه قضائیه و کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و وزارت بازرگانی و برخی ارگانهای دیگر که به نحوی درگیر مسائل حقوقی و صنفی هستند، در این همایش حضور خواهند داشت.

وی  پیرامون موضوع همایش اظهار داشت: پس از تحقیق در مورد مجموعه اتاق اصناف، و ترسیم چارت جدیدی برای اتاق اصناف کشور، مقرر شد که یکی از کمیسیونهایی که باید در اتاق اصناف  آینده راه‌اندازی شود کمیسیون حل اختلاف و داوری باشد و صرف اینکه در خصوص داوری تنها به یک کمیسیون در اتاق اصناف بسنده شود، از نظر مدیریتی اجرایی نخواهد بود و با توجه به گستردگی کار ضروری است نه تنها در اتاق اصناف ایران بلکه در همه شهرستانها مراکز داوری وجود داشته باشد.

عضو هیئت مدیره مؤسسه حقوقی عدل پویان زرین افزود: به همین دلیل بود که بجز کمیسیون داوری پیشنهاد تأسیس نهاد داوری را ارائه کردیم که شامل شهرستانها نیز می‌شد و این همایش را نیز به جهت بررسی راههای اجرایی شدن همین نهاد برگزار می‌کنیم.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×