جذاب‌ترین‌ها

صنعت فرش هند ۱۷% رشد داشته است

آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه فرش دهلی نو

وزیر نساجی کشور هند آقای سانتوش کومار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرش دهلی نو گفته است که : با تمام رکود بازار جهانی، صنعت فرش هندوستان دارای رشد ۱۷% بوده است و جایگاه اول رشد فرش دنیا برای کشور هندوستان است. او در ادامه به صنعتگران کشورش اطمینان داده است که با ایجاد بسترهای مناسب تر امکان رشد بیشتر این صنعت را فراهم میکند و تلاش خود را از هر راه ممکن ادامه خواهد داد.

در ادامه مراسم افتتاحیه نمایشگاه رئیس شورای توسعه صادرات فرش هند (CEPC) بیان کرد که به دلیل پشتیبانی وزارت نساجی، صادرات فرش افزایش یافته و خریداران مختلفی از ۵۷ کشور جهان در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

این اخبار در حالی است که صنعت فرش ایران در حال رکود شدیدی به سر می برد و نیازمند کمک و پشتیبانی دولت برای خارج شدن از رکود و رشد هر چه بیشتر می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

“آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه فرش دهلی نو”

نمایشگاه فرش دهلی نو به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاهای فرش دستباف آسیا از ۱۱ مارس ۲۰۱۶ شروع به کار کرده و تا چهار روز ادامه دارد. این نمایشگاه با حمایت دولت هند با هدف ترویج میراث فرهنگی و مهارت های بافندگی فرش هند برگزار شده است. نمایشگاه فرش هند در طی سالیان گذشته خود را به یکی از بهترین محل های خرید و فروش فرش تبدیل نموده و با داشتن ۲۶۶ غرفه محصولات خود را به خریدارانی از کشورهای مختلف از جمله استرالیا، برزیل، کانادا، روسیه و… که در مجموع به ۵۷ کشور میرسد، به فروش می رساند.

یکی از امکاناتی که نظر بازدید کنندگان و خریداران این نمایشگاه را به خود جلب میکند تخفیف ویژه این نمایشگاه برای آنهاست. دولت هند به تمامی بازدیدکنندگان این کشور تخفیف فوق العاده میدهد به صورتی که مسافرین کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، برزیل و کشور های آمریکای لاتین که به هند سفر میکنند فقط با پرداخت ۸۰۰دلار و سایر افراد با پرداخت ۵۰۰دلار بلیط هواپیمای رفت و برگشت و اقامت دو روزه در هتل را دریافت می نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×