اخبار فرش ماشینی

جشنواره فروش فرش دستباف از ۲۲ بهمن در خراسان رضوی برگزار می شود

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره فروش فرش دستباف در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی غفوری مقدم صبح پنجشنبه اظهار کرد: این جشنواره از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند سال جاری با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه به همت مرکز ملی فرش، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه ها و تشکل های فرش استان برگزار خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: این جشنواره به منظور ایجاد انگیزه، حرکت و رونق بازار داخلی فرش دستباف و نیز یادآوری اهمیت و معرفی فرش دستباف ایران به مصرف کنندگان داخلی و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتریان برگزار می شود و یکی از اهداف مهم این جشنواره آشتی دادن مصرف کنندگان داخلی با این کالای ارزشمند ایرانی وفراهم کردن فضای مطمئن فکری برای تصمیم گیری مصرف کنندگان نهایی است.

غفوری مقدم با بیان اینکه انجام این مهم علاوه بر اطمینان خاطر بخشیدن به خریداران از طریق اطلاعات عرضه شده، توسط برگزارکنندگان جشنواره سبب رونق کسب و کار و افزایش فروش داخلی فرش دستباف خواهد شد گفت: تهیه تیزر تبلیغاتی این جشنواره، طراحی پوستر و تابلوی مشارکت در جشنواره و اطلاع رسانی به خریداران وهمچنین پخش تیزر جشنواره از رسانه ها و شبکه استانی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از گام های مهم در حرکت به سمت تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی فرهنگ سازی در ابعاد مختلف اقتصادی است که برگزاری جشنواره مذکور در این راستا اثرگذار خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×