اخبار فرش ماشینی

تقدیر ویژه انجمن صنایع نساجی ایران از آقای مهندس غلامرضا علیمردانی

 

تقدیر ویژه انجمن صنایع نساجی ایران از آقای مهندس غلامرضا علیمردانی

انجمن صنایع نساجی ایران در پنجاه و دومین مجمع عادی عمومی سالیانه خود از آقای مهندس غلامرضا علیمردانی به پاس خدمات خالصانه و بی‌دریغ وی طی دوران عضویت در هیأت‌مدیره انجمن، تقدیر کرد.

نامبرده در سال ۱۳۴۲ از دانشکده فنی دانشگاه تهران رشته الکترومکانیک فارغ التحصیل شد و در سال ۱۳۴۴ به استخدام شرکت مخمل ابریشم کاشان درآمد. وی از سال ۱۳۴۴ تا ۱۳۴۹ مسئولیت مدیریت فنی کارخانه را بر عهده داشت و پس از آن به مدت یک سال مدیریت حریربافی و ریسندگی کارخانه مخمل کاشان را برعهده گرفت و از ابتدای سال ۱۳۵۸ به مدت یک سال در سمت مدیرعامل مخمل کاشان فعالیت نمود. ایشان طی دوران فعالیت خود موفق به تأسیس شرکت ری تاب در تهران، شرکت جولاباف و شرکت نساجی مشکین دشت گردید و تا سال ۱۳۹۰ عهده دار مسئولیت شرکت جولاباف بود.

مهندس علیمردانی از سال ۱۳۶۵ به عضویت هیات مدیره انجمن صنایع نساجی درآمد و تاکنون ۹ دوره به عنوان عضو و خزانه دار هیأت‌مدیره انجمن فعالیت کرده است. وی در سال ۱۳۶۵ با هزینه تهیه شده از انجمن صنایع نساجی ایران، مجری ایجاد ساختمان جدید دانشکده نساجی دانشگاه امیرکبیر شد و پس از وقوع زلزله بم نیز طبق تصویب هیات مدیره انجمن و با هزینه انجمن و خیرین مدرسه ساز، هنرستان فنی و حرفه‌ای شهرستان بم را با ۱۶ کلاس و ۵ کارگاه فنی طی دو سال و نیم ساخت. نامبرده همچنین مجری ساخت و نوسازی ساختمان شماره ۲ انجمن گردید که امروز شاهد اتمام پروژه آن به نحو احسن هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×