اخبار فرش ماشینی

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای سومبات هاکوپیان به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

 

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای سومبات هاکوپیان به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

 

انجمن صنایع نساجی ایران در پنجاه و دومین مجمع عادی عمومی سالیانه خود از آقای سومبات هاکوپیان به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور تقدیر کرد.

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان در سال ۱۳۴۹ توسط سومبات هاکوپیان بنیان نهاده شد و طی دوران فعالیت خود موفق گردید تا با کسب تجربه و گام های برنامه‌ریزی شده با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا، پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات در صنعت پوشاک، آموزش پرسنل خبره و بهره مندی از کارکنانی توانمند و متعهد نه تنها در بخش طراحی، مدسازی و تولید که در حیطه خدمات فروش و پس از فروش هم، فعالیت های خود را در سطح استاندارد های اروپایی مطرح نماید. کیفیت تولیدات هاکوپیان بطور مستمر ارتقا‌ یافته، بگونه‌ای که از نظر کاربرد مواد اولیه، تکنولوژی مدرن طراحی و دوخت و سایر جزئیات فنی همگام با کیفیت تولیدات معروف‌ترین مارکهای اروپائی می‌باشد.

از افتخارات و جوایز دریافت شده توسط واحد مذکور می‌توان به دریافت جایزه بین‌المللی طلایی برای کیفیت و پرستیژ طی سال‌های مختلف، جایزه چشم الماس برای برتری و تعهد کیفیت، جایزه ستاره طلائی برای مدیریت شایسته و برتر، جایزه بین‌المللی طلائی برای کیفیت (جایزه هزاره جدید)، جایزه پلاتین برای تکنولوژی – کیفیت و خوشنام‌ترین نام تجاری، جایزه بین المللی خوشنام‌ترین نام تجاری، جایزه بین‌المللی اروپا برای کیفیت اشاره نمود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به توضیح است که واحد مذکور طی سال‌های گذشته به عنوان واحد نمونه تولید ملی و واحد کارآمد سال نیز برگزیده شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×