اخبار نساجی

با هیچ سازنده هواپیما رفیق یا دشمن نیستیم

 

تهران -نخستین نشست خبری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در محل این سازمان با اقبال حدود ۴۰ نفر خبرنگار، عکاس و فیلمبردار مواجه شد که طی آن وی گفت :با هیچ سازنده هواپیما رفیق نیستیم و با هیچیک دشمنی نداریم .

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، کاپیتان رضا نخجوانی روز سه شنبه در حالی که از سوی معاونین و مدیران خود در این نشست همراهی می شد، اما یک تنه در برابر سوالات ،پاسخگو بود .

** هنگامی که در این نشست خبری، سخن از هواپیماهای توپولوف روسی به میان آمد ، وی گفت : حلوای این نوع هواپیما را پخش کردیم و دیگر صحبتی از آن نیست .

** نخجوانی خطاب به شرکت های هواپیمایی گفت: از اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ در چرخه رتبه بندی قرار می گیرید و آنها که شاگرد زرنگ نباشند شاید رتبه خوبی کسب نکنند و بنابراین نباید معترض باشند ، بلکه در جهت اصلاح شیوه فعالیت های خود گام بردارند .

** معاون وزیر راه وشهرسازی در این نشست خبری مژده آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما در چارچوب برنامه پنجم توسعه داد که به عنوان یک الزام قانونی باید تحقق یابد و این اقدام در چارچوب رعایت حقوق مسافران صورت می گیرد .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

** نخجوانی از رقابت ۱۳ شرکت خصوصی هواپیمایی در عرصه صنعت هوانوردی با هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد و گفت : خدمات برتر هریک از شرکت ها می تواند زمینه جذب بیشتر مشتریان را به دنبال داشته باشد ، اما مشخص نشد امکانات یک شرکت دولتی با رقبای بخش خصوصی برابری می کند ، یا خیر .

** رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق و لغو مجوز ۷۰ آژانس متخلف هواپیمایی در ایام نوروز خبر داد و معلوم نشد که اینها در چه مواردی تخلف داشتند و مرجع رسیدگی به اعتراض ها چه تشکیلاتی است و آیا در صورتی که حقوقی از دارندگان این آژانس ها تضییع شده باشد ، چگونه اعاده خواهد شد .

** معاون وزیر راه وشهرسازی این راهم گفت :علیرغم فشارهای استکبار و برخی کشورهای غربی براساس رتبه بندی ایکائو ایران در بین ۱۷۷ کشور جهان رتبه دهم را دارد و اکنون چندین کشور جهان خواستار انجام بازرسیهای بین المللی در بخش صنعت هوانوردی از سوی ایران شده اند .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×