اخبار نساجی

بازار خودرو در آرامش

 

بازار خودرو کشور این هفته تغییر و تحول چندانی را به خود ندید و نمودار قیمت‌های آن جا به جایی خاصی را تجربه نکرد و خرید و فروش نیز در آن راکد ماند.

به نظر می‌رسد تا اواخر خرداد ماه نیز اتفاق قابل توجهی در بازار رخ ندهد و سایه رکود همچنان بر سر خرید و فروش خودرو پایدار بماند.

این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند احتمال دارد اواخر خرداد ماه همزمان با افزایش تقاضا برای خرید خودرو، منحنی قیمت‌ها تغییر کند و رو به صعود رود.

به هر حال هم اکنون طبق آنچه فعالان بازار می‌گویند، این هفته در بین اعضای خانواده پژو ۲۰۶ ، تیپ ۲ کمی گران شد و قیمت آن به ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید، اما سایر مدل‌ها تقریبا ثبات قیمت را تجربه کردند.
در این بین، پژو ۲۰۶ تیپ ۶ ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت و ۲۰۶ صندوقدار V۹ نیز همان قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خود را حفظ کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

V۸ نیز که هفته گذشته ۵۰۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد، این هفته ثابت ماند و ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

در بین دیگر پژویی‌های ایران خودرو، ۴۰۵ مدل SLX هم اکنون ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود و و مدل دوگانه‌سوز آن نیز ۱۰۰ هزار تومان بیشتر قیمت دارد.

پارس سال نیز ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

از آن سو خبر می‌رسد که پژو ۲۰۷ آی در مدل دنده‌ای ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و مدل اتومات این خودرو ۲۷ میلیون تومان قیمت دارد که این موضوع از ثبات قیمت نسبی ۲۰۷‌ها حکایت می‌کند.
به گفته فعالان بازار، در حال حاضر سمند SE نیز قیمتی برابر با ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را داراست و LX با موتور TU۵ هم ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین سمند با موتور پایه گازسوز EF۷ نیز در حال حاضر قیمتی برابر با ۱۹ میلیون تومان دارد.

آن طور که فعالان بازار می‌گویند، هم اکنون تندر-۹۰ دوگانه سوز نیز به قیمت ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار رسیده است.

اما از بازار سوزوکی گرندویتارا نیز خبر می‌رسد که کلاس ۵ اتومات آن هم اکنون ۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رود و کلاس ۸ این خودرو نیز قیمتی برابر با ۶۰ میلیون تومان را داراست.

سوزوکی یک نماینده سواری نیز در ایران دارد به نام کیزاشی، که قیمت آن در مدل فول به ۷۰ میلیون تومان در بازار رسیده است.

این خودرو یکی از تازه واردهای بازار ایران به حساب می‌آید و توسط ایران خودرو وارد شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×