اخبار نساجی

ایران ایر خرید سه فروند بویینگ ۷۴۷ از امارات را تایید نکرد

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خرید سه فروند هواپیمای بویینگ ۳۰۰ ۷۴۷ توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر از خطوط هوایی “ال سایق” را تایید نکرد.

شاهرخ نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خرید سه فروند هواپیمای بویینگ ۳۰۰ ۷۴۷ توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر از خطوط هوایی “ال سایق” را تایید نکرد و اظهار کرد: در راستای توسعه ناوگان همواره مسوولان بخش هوایی به دنبال توسعه ناوگان هستند.

وی در ادامه از انجام مذاکراتی با چند شرکت برای اجاره هواپیما خبر داد و گفت: مسوولان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درصدد توسعه و نوسازی ناوگان هوایی خود هستند و در این راستا مذاکراتی را در دست انجام دارند.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری فلایت گلوبال براساس اعلام منابع آگاه نوشته بود ایران ایر سه فروند هواپیمای بویینگ ۷۴۷ از امارات خرید.

بر این اساس نخستین فروند از این هواپیما از فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی در گامبیا به ثبت رسیده و تحویل شرکت ایران ایر شده است و شرکت اماراتی نیز فروش سه فروند بویینگ ۳۰۰ ۷۴۷ را به شرکت ایران ایر تایید کرده است.

بنا بر اعلام پایگاه خبری فلایت گلوبال قرار است دو فروند هوایپیمای بویینگ دیگر نیز تا ماه می سال جاری میلادی تحویل ایران ایر شود. سه فروند هواپیمای بویینگ ۳۰۰ ۷۴۷ پیشتر توسط شرکت هوایی کوانتاس استرالیا مورد بهره برداری قرار می گرفت که این سه فروند هواپیما در سال ۲۰۱۰ تحویل خطوط هوایی ال سایق شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×