اخبار فرش ماشینی

اجرای طرح تابستانه صنایع دستی در استان کهگیلویه و بویر احمد

حمیدرضا واعظی مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح تابستانه صنایع دستی اول تیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

وی افزود: در شهرستان بویراحمد و دنا به علت سردسیر بودن این منطقه و با توجه به آن که در فصل تابستان گردشگران بسیاری دارد نمایشگاه های صنایع دستی در این منطقه برپا خواهد شد.

واعظی تصریح کرد: در آبشار یاسوج و پارک یاسوج نیز نمایشگاه های مختلف صنایع دستی برپا خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایشگاه طرح تابستانه صنایع دستی از اول تیر آغاز و به مدت سه ماه ادامه دارد و رشته های مختلف صنایع دستی استان همچون گلیم، فرش و دستبافته های مختلف به نمایش گذاشته می شود و سوغات استان کهگیلویه و بویراحمد عسل، گردو و داروهای گیاهی عرضه خواهد شد.

وی اظهار داشت: حدود ۳۵ رشته صنایع دستی در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده و هم اکنون ۱۴ رشته آن فعال بوده به طوری که بیش از ۳۵ هزار نفر در رشته های مختلف صنایع دستی فعالیت می کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×