اخبار نساجی

تعیین تکلیف ۱۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک ملی

 

عضو هیئت مدیره بانک ملی درباره مطالبات معوق این بانک گفت: تعداد ۴ هزار و ۷۶۳ پرونده به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در این بخش تعیین تکلیف شد.

عباس کمرئی در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد ۹ ماهه ابتدای سال جاری بانک ملی، گفت: طی مدت مذکور ۱۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات و بالغ بر ۱۴هزارمیلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اظهار داشت: در قالب برنامه های امسال، این بانک بیش از منابع جذب شده مبادرت به پرداخت تسهیلات شده است. از سویی، برنامه هایی تنظیم شد تا بتوانیم بدهی خود را به بانک مرکزی کاهش دهیم که خوشبختانه در این خصوص موفق عمل کردیم.

کمره ای با اعلام اینکه در ۹ ماهه ابتدای سال جاری ۱۷۴هزار نفر از تسهیلات بانک ملی با سقف ۵۷۰۰ میلیارد ریال استفاده کرده اند، ادامه داد: در بخش درمان ۲ هزار نفر با سقف ۳۲ میلیارد ریال و در طرحهای خود اشتغالی ۳۳ هزار نفر با سقف هزار و ۷۰۰ میلیارد تسهیلات دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: بانک ملی در ۹ ماهه اول امسال ۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت برای ۵ طرح مختلف فروخته و همچنین به ۲۴ هزار و ۷۱۳ متقاضی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی پرداخت شد. در این مدت ۱۰هزار فقره به مبلغ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بافت های فرسوده پرداخت شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسئول در بانک ملی از پرداخت ۴۹۷ میلیارد ریال تسهیلات برای ۸ هزار خودروی فرسوده خبر داد و درباره مطالبات معوق این بانک، گفت: تعداد ۴ هزار و ۷۶۳ پرونده بالغ بر ۱۲هزارمیلیارد ریال در این بخش تعیین تکلیف شد که قرار است با استمهال پرونده های یاد شده، این افراد بتوانند طی ۵ سال و در ۶۰ قسط بدهی خود را به بانک پرداخت کنند.

کمره ای همچنین از معرفی ۲ طرح به صندوق توسعه ملی برای دریافت تسهیلات و بررسی ۲۲ پرونده دیگر خبر داد و تصریح کرد: برای تامین مالی ۴ طرح از طریق فاینانس چین با بانک مرکزی مکاتبه شد که مبلغ این طرحها یک میلیارد و ۸۳۷ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۱۰۵ یوان و یک میلیارد و ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×