اخبار نساجی

اسکله دوم بندر آستارا تابستان ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیر بندر آستارا با بیان این که ساخت اسکله مسافری و تفریحی جزء تعهدات سازمان بنادر نیست و باید بخش خصوصی نسبت به ساخت آن اقدام کند، گفت: بر اساس وعده پیمانکار اسکله دوم بندر آستارا تابستان ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم رسول بهرامی با بیان این‌که سال گذشته ۲۵ هزار تن کالا در بندر آستارا تخلیه و بارگیری شد، اظهار کرد:‌ بر اساس  آمار، ۶۵ شناور در طول سال تا کنون در این بندر به منظور تخلیه و بارگیری پهلو گرفته اند.

وی یادآور شد: سال گذشته بیشترین میزان واردات به این بندر آهن و چوب و از کشورهای آذربایجان و قزاقستان بوده است.

وی با بیان این‌که از بندر آستارا طی سال گذشته سیمان و مواد شیمیایی به روسیه و آذربایجان صادر شد خط آستارا- اکتائو- باکو، اکتائو- آستارا- باکو ، خط باکو- آستارا- باکو و آستارا- ماخاچ کالا را از جمله خطوطی اعلام کرد که در بندر آستارا تخلیه و بارگیری آنها صورت می گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر بندر آستارا همچنین با بیان این‌که عملیات ساخت اسکله دوم بندر آستارا شروع شده که بر اساس وعده پیمانکار تا تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، گفت:  همزمان با آغاز ساخت اسکله دوم عملیات ساخت انبار این اسکله نیز آغاز شده است.

بهرامی به ضرورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت اسکله مسافری در بندر آستارا اشاره کرد و افزود: ساخت اسکله مسافری و تفریحی جزء تعهدات سازمان بنادر و دریانوردی محسوب نمی شود و باید بخش خصوصی نسبت به ساخت آن اقدام کند.

مدیر بندر آستارا با تاکید بر اینکه ساخت اسکله تفریحی و راه اندازی شناورهای تفریحی و مسافری در بندر آستارا بدون شک بازده اقتصادی خوبی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی به همراه خواهد داشت به مانا گفت: در صورت تقاضای سرمایه گذاران بخش خصوصی، از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و از محل وجوه اداره شده این سازمان تسهیلات بانکی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×