اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه اینتر تکستایل شانگهای و تجمع برترین تامین کنندگان منسوجات خانگی در آسیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بهنام قاسمی :: تحریریه مجله نساجی کهن :: تجمع برترین تامین کنندگان منسوجات خانگی آسیا در نمایشگاه اینترتکستایل شانگهای بار دیگر در ماه آگوست امسال عملی خواهد شد. مدیر برگزاری نمایشگاه اینتر تکستایل شانگهای در مورد کیفیت بالای این نمایشگاه اذعان داشت: ” این نمایشگاه توانسته است جایگاه خوبی را در بین فعالان صنعت منسوجات خانگی جهان پیدا کند. ما برای رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه که با نیازهای متفاوتی به نمایشگاه می آیند تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا در هر بخش از صنعت منسوجات خانگی بهترین برندهای آسیا و جهان در نمایشگاه حضور داشته باشند و محصولات خود را ارائه کنند. از جمله مهمترین برندهای حاضر در نمایشگاه می توان به برند آلمانی  JAB Anstoetz ، برند انگلیسی UK’s Prestigious ، برند D Décor و  Advansa Marketing برند پیشرو آلمانی در تولید الیاف پلی استر اشاره کرد.”

نکته جالب تر اینکه در این نمایشگاه به غیر از برندهای نساجی و محصولاتی مانند پارچه و نخ و پرده به بخش های جانبی این صنعت هم پرداخته شده و برندهایی مانند Somfy Group  فرانسه که سیستم های کنترل اتوماتیک در، پنجره، پرده و… را تولید می کند نیز در نمایشگاه حضور دارند.

 

اولین حضور جایزه طراحی داخلی بین المللی اندرو مارتین در نمایشگاه اینتر تکستایل شانگهای

علاوه بر فراهم آوردن محلی برای ارائه برترین محصولات، نمایشگاه اینتر تکس  همواره سعی داشته با رویدادهای جانبی نمایشگاه برای صنعت منسوجات خانگی الهام بخش باشد. امسال برای اولین بار در این نمایشگاه جایزه طراحی داخلی بین المللی اندرو مارتین ارائه می شود که می تواند گام بسیار بزرگی باشد برای هرچه غنی تر کردن فضای طراحی داخلی در نمایشگاه و الهام بخش بسیاری از تولیدکنندگان و بازدید کنندگان برای ترندهای آینده این صنعت خواهد بود. این جایزه طیف وسیعی از طراحی داخلی و معماری گرفته تا طراحی لباس و خلاقیت های هنری در صنعت نساجی را در بر می گیرد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تماس با ما جهت کسب اطلاعات بیشتر :

شماره همراه دفتر تهران: ۰۹۱۲۱۹۰۵۸۱۷

شماره دفتر استانبول : ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

::: جهت عضویت در کانال اینستاگرام مجله کهن به لینک زیر مراجعه کنید :

عضویت در اینستاگرام

::: جهت اخذ اشتراک مجله به لینک زیر مراجعه کنید :

اشتراک مجله کهن 

info@kohanjournal.com

تلگرام ، واتس آپ و … ۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴+

آدرس پستی : تهران – صندوق پستی ۴۶۵-۱۶۷۶۵

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×