اخبار نساجی

ناامیدی ثروتمندان آمریکایی به اقتصاد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ناامیدی ثروتمندان آمریکایی به اقتصاد

تازه ترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد بیش از ۶۳ درصد ثروتمندان آمریکایی معتقدند اقتصاد این کشور هنوز با رکود روبرو است و امید چندانی نسبت به احیای شرایط اقتصادی آمریکا ندارند.

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از آسوشیتد پرس تازه ترین نظرسنجی موسسه آیپسوس مندلسون نشان می دهد بیش از ۶۳ درصد ثروتمندان آمریکایی معتقدند اقتصاد این کشور هنوز با رکود روبرو است و امید چندانی نسبت به شرایط اقتصادی آمریکا ندارند .

بر اساس این گزارش بیش از ۵۵ درصد مردم آمریکا نیز اعلام کردند اقتصاد این کشور هنوز به طور کامل از رکود خارج نشده و به شرایط رشد و رونق باثبات اقتصادی دست پیدا نکرده است و این شرایط تا اواسط سال ۲۰۱۳ میلادی ادامه خواهد یافت . بیش از ۱۴ درصد مردم آمریکا نیز پیش بینی کردند تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی نیز رکود اقتصادی آمریکا پایان نخواهد یافت .

این نظرسنجی در ماه ژانویه در بین خانوارهای آمریکایی با درآمد بیش از  ۱۰۰ هزار دلار انجام شده است . این نظرسنجی نشان می دهد بیش از ۴۱ درصد مردم آمریکا نسبت به شرایط اقتصادی این کشور ناامید هستند و ۳۸ درصد مردم آمریکا خوش بینی و امیدواری بیشتری نسبت به شرایط اقتصادی این کشور دارند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر این اساس هنوز بخش زیادی از مردم آمریکا بر این باورند که طلا بهترین سرمایه گذاری به شمار می رود و پس از طلا بخش مسکن سهام و اوراق قرضه بهترین سرمایه گذاری در اقتصاد آمریکا به شمار می رود .

این گزارش حاکی است بیش از ۸۰ درصد مردم آمریکا به شدت نگران هزینه های دولتی و افزایش کسری بودجه این کشور هستند . حدود دو سوم پاسخگویان نیز نسبت به وضعیت اقتصادی و مالی شرکتهایی که در آنها مشغول به فعالیت هستند خوش بین هستند .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×