اخبار نساجی

۹۰ درصد پارچه مصرفی پلاسکو از بازار تهران خریداری می‌شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

  رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه:  ۹۰ درصد پارچه مصرفی پلاسکو از بازار تهران خریداری می‌شد

رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه‌فروشان پارچه گفت: باید تلاش کنیم تاجران و تولیدکنندگانی که سرمایه خود را از دست داده‌اند دوباره به بازار برگردند.

ایران آنلاین / رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه‌فروشان پارچه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص وضعیت پارچه در بازار گفت: واحدهای تجاری پلاسکو ۸۰ تا ۹۰ درصد نیاز خود به پارچه را از فروشندگان پارچه در بازار تهران خریداری می کردند.

امیر قدیمی نژاد ادامه داد: با وجود این که شرکت های تولیدی ما با یک سوم ظرفیت کار می کردند و در واقع در دوران رکود هستیم. اکنون علی رغم این خلائی که در بازار به وجود آمده هیچ مشکلی برای تامین احتیاجات مردم نیست.

وی ادامه داد: من اطمینان می‌دهم که هیچ گونه تورم و کمبودی در بازار به وجود نخواهد آمد و پارچه به قدر کافی در بازار موجود است. ما هیچ احتیاجی به واردات پوشاک نداریم و مصرف بازار شب عید را می توانیم با ظرفیت داخلی تامین کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قدیمی‌نژاد تصریح کرد: همه ما درجه اول در غم از دست دادن هموطنان خود شریک هستیم و باید تلاش کنیم تاجران و تولیدکنندگانی که سرمایه خود را از دست داده‌اند دوباره به بازار برگردند. ما هم به عنوان تامین کننده مواد اولیه این صنف وظیفه داریم نهایت همکاری را با آنها داشته باشیم و مطمئنا همکاران من با آنها مدارا خواهند کرد و در هنگام پیگیری صورتحساب کالاهای فروخته شده، شرایط کسبه ساختمان پلاسکو را در نظر خواهند گرفت زیرا آنها برادران ما هستند./

منبع: ایلنا

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×