اخبار نساجی

۴ مدیر بورسی وارد مجلس شدند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

۴ مدیر بورسی وارد مجلس شدند

بعد از مشخص شدن حضور عضو شورای عالی بورس و مدیرعامل کارگزاری رضوی در مجلس، دو فعال دیگر بازار سرمایه هم از همدان و گچساران وارد مجلس شدند تا تعداد فعالان بورسی حاضر در خانه ملت فعلا” به ۴ نفر برسد.

در پی قطعیت نماینده مجلس شدن محمدرضا پورابراهیمی عضو شورای عالی بورس و رئیس هئیت مدیره بورس کالا از کرمان به همراه محمدحسن نژاد مدیرعامل کارگزاری رضوی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا، حضور دو فعال دیگر بازار سرمایه در خانه ملت نهایی شد تا فعلا” تعداد فعالان بورسی حاضر در خانه ملت به ۴ نفر برسد.

براین اساس، غلامرضا تاجگردون از گچساران و بهروز نعمتی اسدآباد همدان هم با کسب بیشترین آرا موفق به حضور در نهمین دوره مجلس شدند. تاجگردون عضو سابق هیئت مدیره بانک سپه و سرمایه گذاری امید و رئیس فعلی سندیکای بیمه گران و نعمتی قائم مقام شرکت بورسی سیمان کردستان هستند.

این در حالی است که احتمال دارد به تعداد فعالان بازارسرمایه حاضر در مجلس باز هم اضافه شود که باید منتظر اعلام نتایج نهایی شمارش آرا تا سه روز دیگر بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×