اخبار نساجی

دومین همایش ملی صنعت چرم و کفش بزودی در تبریز

 

دومین همایش ملی صنعت چرم و کفش بزودی در تبریز

دومین همایش ملی صنعت چرم و کفش در تبریز برگزار می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: این همایش به منظور بررسی راهکارهای توسعه بازار صنعت چرم و کفش ایران با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز ۲۲ تیر در این دانشگاه برگزار می شود.

محمد جعفر عظمایی درباره محورهای این همایش گفت: نقش دانشگاه در توسعه صنعت چرم و کفش، جایگاه طراحی در صنعت کفش، شناسایی سلیقه مشتری، فرهنگ سازی تولید با کیفی سازی و توسعه زیرساخت های صنعت چرم و کفش از مهم ترین محورهای مورد بحث در این همایش خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی افزود: ایجاد مرکز تخصصی آموزشی کفش و ایجاد شهرک تخصصی کفش تبریز از جمله طرح های این سازمان برای توسعه هنر صنعت چرم در آذربایجان شرقی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزایش نرخ ارز و مقرون به صرفه نبودن واردات قانونی و غیرقانونی کفش را یادآور شد و گفت: در چنین شرایطی و با برگزاری همایش ملی صنعت کفش و چرم، تولیدکنندگان داخلی کفش، انگیزه بیشتری برای تولید کفش های متناسب با سلیقه مشتریان را به دست خواهند آورد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×