اخبار نساجی

یک تولیدکننده: برای تولیدکنندگان باید فرش قرمز پهن کرد ‌

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

یک تولید کننده شرکت تولید سیمان کرمانشاه با بیان اینکه باید برای تولیدکننده فرش قرمز پهن کرد، گفت: نباید فقط در حمایت از تولیدکننده شعار دهیم و در عمل موانعی فراروی تولیدکننده ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، شهریار گراوندی در نشست رفع موانع تولید در استان کرمانشاه، از تولید به عنوان گره‌گشای همه مشکلات کشور یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌ها و امکانات لازم در اختیار مجریان بخش تولید قرار گیرد، یادآوری کرد: در غیراین صورت هرچه که در حمایت از بخش تولید بگوییم، گزاف است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این فعال اقتصادی و صادرکننده نمونه معتقد است: باید از تولیدکننده حمایت کرد و برای او فرش قرمز پهن کرد، نه اینکه در جلسات برای حمایت از تولیدکننده شعار بدهیم و در عمل او را درگیر قوانین دست و پاگیر کنیم.

گراوندی خواستار اصلاح قوانین به نفع تولیدکنندگان شد و از نبود برنامه‌ریزی درست برای اینکه تولیدکنندگان بتوانند برای آینده خود برنامه ریزی کنند، انتقاد کرد.

وی ادامه داد: تولیدکننده نمی‌داند پنج سال دیگر قیمت انرژی چگونه محاسبه می‌شود وممکن است امروز کاری را شروع کند که در آینده دیگر توجیه اقتصادی نداشته باشد.

این تولید کننده‌ با اشاره به مطالب عنوان شده مبنی بر اینکه آب در اختیار بخش صنعت نباشد، یادآوری کرد: دولت می گوید اگر صنعت آب می‌خواهد باید در ساخت سدها و پروژه‌های آبی سرمایه‌گذاری کند و این کار هزینه‌های میلیاردی برای صنعت در پی دارد و صنعتگران را فراری می‌دهد.

گرواندی از مشکل تامین سوخت و مازوت واحدهای سیمان هم یاد کرد که هزینه زیادی را به این واحدها تحمیل کرده است.

پروین رضایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب نیز گفت: تا کی می‌خواهیم به روش کدخدامنشانه مشکلات صنعتگران را حل کنیم. اگر قوانین و مقررات درست باشد، نیازی به حضور به این اداره و آن اداره نیست.

وی ادامه داد: وقتی که ایران موفق نمی‌شود، به توافق برسد و ارزش پول ملی کم می‌شود، به من تولیدکننده چه که پول بیشتری بدهم.

رضایی از دید بازاری مجلس به صنعتگران نیز انتقاد کرد و گفت: مجلس باید نقش نظارتی خود را تقویت کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×