مد و پوشاک

یقه های همیشه خوش فرم

یقه های همیشه خوش فرم

به نظر شما ظاهر و فرم یقه یک پیراهن مردانه تا چی میزان می تواند مهم باشد؟ اینکه یقه پیراهنتان همواره بصورت کاملا اتو کشیده و خوش فرم قرار داشته باشد در چه سطح اهمیتی برای شما  قرار دارد؟

یقه در اکثر پیراهن های مردانه به شکلی طراحی می شوند که همراه با آن از کراوات نیز استفاده گردد. از آنجا که استفاده از کراوات در فرهنگ ما تعریف عمومی ندارد و در جریان زندگی روزمره آقایان از کراوات استفاده نمی کنند لذا در بسیاری مواقع بالاترین دکمه پیراهن های رسمی(دکمه یقه) باز خواهند بود. باز بودن دکمه یقه منجر خواهد شد تا یقه در برخی مواقع در یک حالت متوازن نسبت به هم قرار نگیرند و بدین ترتیب ظاهری ناخوشایند را در نوع پوشش شما ایجاد خواهد نمود. این اتفاق در مواقعی که از کت و شلوار استفاده می شود بیشتر مشاهده می گردد. فرض کنید در یک جلسه و یا مصاحبه رسمی قرار دارید و بعد از پایان جلسه متوجه شوید که یک سمت یقه شما در زیر یقه کتی که به تن داشتید قرار گرفته بوده، بی آنکه شما متوجه این مسئله شده باشید، در این حالت چه حالی به شما دست خواهد داد؟. خوشبختانه در سال های اخیر با بستن دکمه یقه این مسئله تا حد زیادی در رسانه و در مجامع عمومی به حداقل رسیده ولی متاسفانه بستن دکمه یقه برای همه افراد به دلایل مختلف امکان پذیر نبوده یا علاقه ای به بستن آن ندارند و به این ترتیب این حالت نا خوشایند برای آن ها به وجود خواهد آمد. این مشکل در مورد پیراهن هایی که دومین دکمه آن ها از دکمه یقه فاصله زیادی دارند بیشتر مشاهده می گردد بنابر این با انتخاب پیراهن هایی که دکمه دوم آن ها به دکمه یقه نزدیکتر هستند می توانید تا حد کمی این مشکل را رفع نمایید ولی باید توجه کنید که ما راهکار بهتری برای شما ارائه خواهیم داد.

پیراهن هایی در بازار موجود می باشند که خوشبختانه در آن ها به استفاده نکردن از کراوات توجه شده لذا طراحی یقه به شکلی در نظر گرفته شده که مشکل نا فرم شدن یقه ها در حالتی که از کمراوات استفاده نمی شود رفع رجوع گردد. طراحی یقه این مدل پیراهن های مردانه به شکلی است که در زیر لبه یقه، یک دکمه و یا یک چسب دو طرفه در نظر گرفته شده است(به تصاویر توجه فرمایید) که با بستن آن ها حتی در حالتی که دکمه یقه پیراهن باز است، یقه فرم و ظاهر اصلی خود را حفظ نموده و همواره ظاهری شیک و زیبایی را در زیر کت برای شما به وجود خواهد آورد.

بنابراین اگر به دنبال رفع این مشکل هستید هنگام خرید پیراهن های کلاسیکت و رسمی به نوع یقه آن توجه کامل داشته باشد این قول به شما داده می شود که با اهتمامی که به این موضوع می ورزید نتایج و بازخوردهای خوبی از اطرافیان خود خواهید گرفت.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یقه های همیشه خوش فرم

یقه های همیشه خوش فرم

 

نوشته : مسعود طالاری

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×