گزارش نمایشگاه ها

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی در اصفهان گشایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی در اصفهان

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی در اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری پنج شنبه در اصفهان گشایش یافت

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی (مواد اولیه، ماشین‌آلات و خدمات وابسته) در اصفهان، با حضور مسئولان استانی و کشوری شامگاه پنجشنبه، در محل دایمی نمایشگاه‌‌های اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت.

رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: بسیاری از کالاهای مصرفی کشور از جمله خودرو در زمره کالاهای استراتژیک دسته‌بندی و از صندوق توسعه ملی بهره‌مند هستند اما این موضوع در ارتباط با صنعت پوشاک صدق نمی‌کند.

وی با بیان اینکه واردات انواع پوشاک فراموشی را بر پیکره این صنعت وارد کرده است، تاکید کرد: نقش صنعت نساجی ایران در کشورهای هم‌جوار در گذشته‌ها باعث می‌شود افسوس بخوریم که چگونه صنعت نساجی ایران با آن همه شهرت هنوز برند مشهوری را روانه جهان نکرده و در حوزه داخلی نیز نتوانسته‌ایم اعتماد مصرف‌کننده را جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بیان داشت: این صنعت می‌تواند به یاری اقتصاد مقاومتی آمده و در شرایط که بیش از پیش به تولیدات داخلی نیازمند هستیم باری از دوش مشکلات اقتصادی بردارد.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی اظهار داشت: در این نمایشگاه که به صورت دو سالانه برگزار می‌شود، ۶۵ مشارکت کننده در ۵۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی از استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، مرکزی، قم، سمنان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری و نمایندگی کشورهای هلند، کره جنوبی و چین حضور دارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محققیان اضافه کرد: همچنین چهار شرکت از کشور ترکیه در زمینه ماشین آلات، رنگ و مواد شیمیایی، چاپ و تکمیل به صورت مستقیم حضور یافته اند.

وی در ارتباط با برنامه‌های جانبی این نمایشگاه گفت: برگزاری اولین ایده‌بازار صنعت نساجی کشور و دو کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه از برنامه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی خواهد بود.

محققیان ابراز داشت: مجموعه‌هایی چون پلی اکریل، ایران نوبافت، نساج پور سپاهان، بازرگانی نواب نخ تابناز، ذوب ریسی چهلستون و شرکت های دانش بنیان در زمینه های خدمات نساجی، ماشین آلات و قطعات نساجی، تولید مواد اولیه، واردات و صادرات مواد اولیه و ماشین آلات و خدمات علمی و تحقیقاتی مشارکت کنندگان شاخص این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×