اخبار نساجی

گوجه فرنگی کیلویی ۸۰۰ تومان شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

گوجه فرنگی کیلویی ۸۰۰ تومان شد

 

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران ضمن اعلام تازه ترین قیمت انواع میوه در بازار از کاهش قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی به ۸۰۰ تومان خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از افکارنیوز، حسین مهاجران در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت کنونی قیمت میوه جات در بازار اظهارداشت: درحال حاضرقیمت بسیاری از میوه ها در بازار کاهش یافته است به طوری که قیمت گوجه فرنگی از کیلویی ۲هزارو۹۰۰ تومان به ۸۰۰ تومان رسیده است.

وی بابیان اینکه قیمت هندوانه از کیلویی ۶۰۰ تومان به ۳۵۰ تومان رسیده است، گفت: قیمت خیار هم از کیلویی هزار تومان به ۶۰۰ تومان رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران، قیمت موز هم از کیلویی ۲هزارو۷۰۰ تومان به ۲هزارو ۳۰۰ تومان رسیده است.

وی با اعلام اینکه قیمت پرتقال وارداتی از کیلویی یکهزارو ۱۵۰ تومان به ۲هزارو۵۰۰ تومان رسیده است، گفت: دلیل افزایش قیمت پرتقال وارداتی در بازار این است که ما شب عید پرتقال داخلی سالم به مردم ندادیم و این مسئله موجب شد که مردم خرید پرتقال داخلی را تحریم کرده و از خرید پرتقال خارجی استقبال کنند.

مهاجران تصریح کرد: تا اوایل شهریور که پرتقال داخلی به بازار بیاید، قیمت این میوه کاهش نمی یابد.
وی همچنین با بیان اینکه قیمت سیب در بازار بسیارگران است، عنوان کرد: درحال حاضر قیمت سیب در بازار به طور متوسط کیلویی ۳هزارو۵۰۰ تومان است اما هفته آینده که سیب گلاب به بازار بیاید، تاثیر زیادی در قیمت فعلی سیب خواهد گذاشت.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران درخصوص قیمت انگور در بازار گفت: درحال حاضر قیمت انگور در بازار کیلویی ۴ هزارتومان است که تا ۱۵ روز آینده ارزان خواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت گیلاس هم اکنون در بازارکیلویی ۴ هزار تومان است، گفت: تا هفته آینده گیلاس تک دانه به بازار خواهد آمد، قیمت گیلاس به کیلویی ۲ هزارو۵۰۰ تومان خواهد رسید.

به گفته مهاجران، قیمت توت فرنگی هم اکنون در بازارکیلویی ۲هزارو ۲۰۰ تومان است که ظرف ۱۰ روز آینده قیمت آن کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوجه سبز خوب در بازار کیلویی ۴ هزار تومان است، گفت: قیمت هلو در بازار کیلویی ۶هزارتومان است که تا ۱۵ روز آینده این قیمت کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت زردآلو در بازار کیلویی ۴هزارو۵۰۰ تومان است که تا یک هفته دیگر ارزان خواهد شد. به گفته وی، درحال حاضر قیمت پیاز و سیب زمینی در بازار کیلویی ۳۵۰ تومان است.

مهاجران اضافه کرد: البته این قیمتهای میادین میوه و تره بار در سطح شهر است، درحالی که میوه فروشی هایی که در سطح شهر هستند برای عرضه این میوه ها به طور متوسط در حدود ۳۵ درصد سود بر روی این قیمتها می کشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×