اخبار نساجی

گوجه‌فرنگی و موز ارزان شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

گوجه‌فرنگی و موز ارزان شد

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران اعلام کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی ۷۰۰ تومان و موز ۴۰۰ تومان در بازار کاهش یافته است، ضمن اینکه هرکیلوگرم زردآلو در سطح شهر ۵۵۰۰ تومان فروخته‌ می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین مهاجران در گفتگو با مهر در خصوص کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار گفت: درحال حاضر قیمت گوجه فرنگی در بازار از کیلویی ۲۹۰۰ تومان به کیلویی ۲۲۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار کاهش یافته است.

وی در عین حال تصریح کرد: البته گوجه فرنگی در میوه فروشی های سطح شهر تا کیلویی  ۲۶۰۰ تومان هم به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران اضافه کرد: تا یک هفته دیگر که گوجه دزفول و اندیمشک به بازار بیاید، قیمت گوجه فرنگی به زیر هزار تومان خواهد رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی قیمت کنونی گوجه فرنگی در بازار را واقعی ندانست و افزود: قیمت گوجه فرنگی باید در مناطق گرمسیربین ۵۰۰ الی ۶۰۰ تومان و در مناطق سردسیری بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومان باشد.

مهاجران همچنین درخصوص کاهش قیمت موز در بازار گفت: هم اکنون قیمت موز از کیلویی ۳۲۰۰ تومان به ۲۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت موز در میوه فروشی‌های سطح شهر تا کیلویی ۲۷۰۰ تومان است، پیش بینی کرد: در خردادماه سال جاری قیمت موز کیلویی ۱۵۰۰ تا ۱۶۵۰ تومان در بازار به فروش برسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران درخصوص قیمت زردآلو در بازار عنوان کرد: به دلیل اینکه درحال حاضر میوه زردآلو نوبرانه است در میادین میوه و تره بار کیلویی ۴۵۰۰ تومان و در سطح شهر هم در حدود کیلویی ۵۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: ظرف ۱۵ روز آینده به دلیل افزایش عرضه زردآلو در بازار قیمت آن کاهش خواهد یافت. مهاجران همچنین درخصوص قیمت گیلاس در بازار اظهارداشت: اینها که در بازار است گیلاس نیست بلکه تلخک است!

وی با بیان اینکه درحال حاضر گیلاس به دلیل اینکه میوه نوبرانه ای است، کیلویی ۴ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود و کیلویی ۵ هزار تومان هم در میوه فروشیهای سطح شهر به دست مردم می رسد، از کاهش قیمت این میوه ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×