اخبار نساجی

گندم آمریکا در راه ایران

 

گندم آمریکا در راه ایران

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اولین محموله گندم با حجم ۵۲۰۰ تن که از کشور قزاقستان وارد شده بود تخلیه شد.

به گزارش قدس انلاین این مقام مسئول در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و معاونین وی اولین محموله گندم وارداتی به حجم ۵۲۰۰ وارد کشور شد و تا سه روز دیگر ۶ هزار تن دیگر نیز وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه این محموله‌ها از کشور قزاقستان وارد می‌شود گفت: علیرغم همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی با لطف خداوند هیچ مشکلی در واردات گندم وجود نداشته است و گندمی که متعلق به کشور آمریکا است نیز ۷ فروردین در بنادر ما تخلیه می‌شود.

این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گندم وارداتی برای استان‌های شمالی و استان خراسان رضوی که در ایام نوروز با تراکم مسافر مواجه هستند فرستاده می‌شود تا هیچگونه کمبودی در خصوص نان وجود نداشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تأکید بر اینکه کیفیت گندم وارداتی بسیار خوب است و موجب افزایش کیفیت نان می‌شود گفت: هندی‌ها به ما پیشنهاد دادند تا از آنها هم گندم خریداری کنیم که ما اعلام کردیم آمریکایی‌ها صف کشیده‌اند تا به ما گندم بفروشند و دست و پا می‌شکنند تا ما از آنها گندم بخریم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×