اخبار نساجی

گمرک ایران اعلام کرد: تشکیل ۵ هزار فقره پرونده قاچاق در ۳ ماهه نخست ۹۲

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

گمرک ایران اعلام کرد: تشکیل 5 هزار فقره پرونده قاچاق در 3 ماهه نخست 92

گمرک ایران اعلام کرد: در فصل بهار سال جاری ۵ هزار و ۸۱۸ فقره پرونده قاچاق شکل گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۵ درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش مهر، گمرک ایران اعلام کرد: در ۳ ماهه نخست سال جاری تعداد ۵ هزار ۸۱۸ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۵.۵ درصد کاهش نشان می دهد.

براساس این گزارش، ارزش این تعداد پرونده‌های متشکله در این مدت یکهزار و ۸۰۸ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال بوده که نسبت به سه ماهه نخست سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشته است. تعداد پرونده‌های برائت یافته نیز در این مدت ۷۸۱ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین در مدت یاد شده مجموع جریمه‌های تعیین شده برای پرونده‌های قاچاق به ۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد کاهش داشته است. این گزارش می‌افزاید: اولین استان از نظر تعداد کل پرونده‌های قاچاق در مدت یاد شده سیستان و بلوچستان بود. این درحالی است که از نظر بهای مال پرونده‌های قاچاق متشکله استان هرمزگان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×