اخبار فرش ماشینی

گلایه از توجه نکردن به فرش کرمان و مشکلات آن در سفر رییس جمهور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

رئیس کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در سفر رییس جمهور هیچ جایگاهی برای فرش و صنایع دستی دیده نشده بود و هیچ بحثی درباره فرش کرمان و مشکلات آن در استان مطرح نشد و این گلایه را از مسوولان استان داریم.

“فخری الله توکلی” صبح امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در کمیته فرش استان کرمان اظهار کرد: پیشنهاد داده ایم که از فرش دستباف کرمان در دکور برنامه های صدا و سیما استفاده شود تا به جایگاه فرش نیز کمک بکند.

وی افزود: در سفر رییس جمهور هیچ جایگاهی برای فرش و صنایع دستی دیده نشده بود و هیچ بحثی درباره فرش کرمان و مشکلات آن در استان مطرح نشد و این گلایه را از مسوولان استان داریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

الله توکلی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور آقای نهاوندیان در اتاق بازرگانی برگزار شد، بنده پیشنهاداتی را به ایشان ارائه دادم که از جمله آنها تفویض اختیار در زمینه ارائه تسهیلات در حوزه فرش، اختصاص یک روز در تقویم کشور به صنعت فرش و بحث بیمه قالی بافان بود که مطرح و با دو مورد اول موافقت شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×