اخبار نساجی

گشت های تعزیرات به بازار قلهک رفتند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

معاون تعزیرات حکومتی تهران اعلام کرد بر اساس شکایت و گزارشات مردمی گشتهای تعزیرات به صورت ضربتی در بازار قلهک حاضر شده و با محتکران برخورد قانونی کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، در پی افزایش قیمت ارز در بازار برخی فروشندگان سودجو لوازم خانگی و صوتی تصویری دست به کار شده و به بهانه انبار گردانی یا تعمیرات از عرضه محصولات خارجی شانه خالی می کنند.

بر اساس این گزارش، بزرگمهر صادقی نیچ کوهی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: بر اساس گزارش احتکار از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و گزارشات مردمی در بازار قلهک گشتهای ضربتی تعزیرات صبح امروز با ورود به بازار لوازم خانگی و صوت و تصویر قلهک با محتکران برخورد کردند.

وی افزود: متاسفانه فروشندگان با بهانه هایی مانند انبار گردانی و دستور از شرکت از فروش لوازم خانگی خودداری می کردند و حتی پاسخ مشتریان برای خرید تلویزیونهای LED را نمی دادند که دروغگویی و تخلف آنها محرز و هر کدام از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان جریمه شدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین سه فروشگاه هم پلمپ شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×