اخبار نساجی

گشت‌ نوروزی برای جلوگیری از تصرفات و حریق در منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از گشت‌های نوروزی برای جلوگیری از تصرفات و حریق در ایام نوروز از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین خبرداد.

محمد دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین گشت‌های مستمر ویژه نوروزی، شامل واحدهای خودرویی، موتورسیکلت و پیاده با حضور در منابع طبیعی از تصرفات و حریق‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران افزود: این گشت‌ها در تمام شهرستان‌های استان تهران برقرار بوده و مرتب در پارک‌های جنگلی و منابع طبیعی حضور خواهند داشت.

وی افزود: این گشت‌ها براساس تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت از منابع طبیعی انجام می‌شود.

دهرویه گفت: تمام گشتی‌ها ملبس به لباس مصوب، بی‌سیم و خودروها مجهز به چراغ‌های گردان خواهند بود.

وی افزود: تجربه سال گذشته نشان داده حضور گشت‌ها در جلوگیری از تصرفات و حریق بسیار مؤثر بوده و با حضور آنها سال گذشته هیچ تصرفی در این ایام صورت نگرفت و تنها یک مورد آتش‌سوزی اتفاق افتاد که سریعا مهار شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام تعطیلات نوروزی فصل درختکاری هم هست معمولا بهانه خوبی برای سودجویان و متصرفان است که در صورت عدم کنترل احتمال تصرف منابع طبیعی بیشتر می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×