اخبار فرش ماشینی

گشایش مرکز آموزش ماشین آلات نساجی توسط ACIMIT در هند

 

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران و به نقل از نشریه fibre2fashion انجمن صنایع ماشین آلات ایتالیا (ACIMIT) مرکز آموزش ماشین آلات در شهر Ichalkaranji از منطقه Kolhapur هند دایر نموده است.

به گزارش نساجی نیوز این پروژه طی توافقنامه‌ی منعقده بین ACIMIT و مؤسسه نساجی و مهندسی DKTE در Ichalkaranji اجرا شد. این دوره‌های آموزشی برای دانشجویانی که در مرکز آموزش ماشین آلات نساجی ثبت نام کرده اند برگزار خواهد شد.

برای اجرای این پروژه ماشین آلات و تجهیزاتی از صنعت ایتالیا به مدت سه سال به امانت گرفته شده است. همچنین سه عضو انجمن ACIMIT به نامهای Bianco، Fadis و Savio در این پروژه حضور خواهند داشت.

بخشی از این پروژه ماشین آلات ایتالیا توسط وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا(MiSE) تأمین مالی می شود. هدف از اجرای این پروژه حمایت بین المللی از کسب و کار در ایتالیا و هند است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این پروژه با هماهنگی ACIMIT و پروژه های فناوری نادر بر روی سایت انجام خواهد شد. بازدید استادان نساجی و مؤسسه مهندسی DKTE از ایتالیا به عنوان بخشی از پروژه است.

Raffaella Carabelli رئیس ACIMIT در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت: با اجرای پروژه مرکز آموزش فناوری، انجمن ما فرصتهای کسب و کار که برای اکثر تولیدکنندگان ماشین آلات ما مهم است را در آینده پایه گذاری خواهند کرد.

وی افزود : من اطمینان دارم این ایده بازتاب مثبتی را برای تجارت ماشین آلات ایتالیا در بر خواهد داشت.

مدیر مؤسسه مهندسی و نساجی DKTE پروفسور PV Kadole گفت: این بهترین فرصت است تا دانشجویان تجربیات دست اولی را در مورد ماشین آلات ایتالیایی بدست آورند. این مرکز منبع مطمئنی برای دانشکده و دانشجویان ما خواهد بود.

وی ادامه داد دانشجویان مؤسسه DKTE اکنون مستقیماً در معرض هنر تکنولوژی ماشین آلات ایتالیا قرار گرفته اند و این امر مهارت ما را در بخش تحقیق و توسعه افزایش خواهد داد. دانشجویانی که در این پروژه آموزش می بینند به عنوان مبلغان تکنولوژی ماشین آلات ایتالیا در هند خواهند بود.

براساس اعتقاد اعضای شورای مؤسسه مهندسی و نساجی DKTE، اجرای این پروژه یک گام مهم با هدف ارائه آموزش با کیفیت از تکنولوژی ماشین آلات ایتالیاست.

ACIMIT یک انجمن غیرانتفاعی است که هدف اصلی آن ترویج بخش ماشین آلات نساجی ایتالیا در سراسر جهان می باشد.

مؤسسه نساجی و مهندسی DKTE توسط آقای KB Awade در سال ۱۹۸۲ تأسیس شد، که یکی از مشاوران آن وزیر صنعت سابق Maharashtra بوده و یکی از مؤسسات برجسته فنی در امر آموزش، پژوهش و مشاوره است.

ترجمه:مهندس حمیده تشکری شاد
منبع: Fibre2fashion News Desk – India

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×