اخبار نساجی

گشایش ال‌سی ۱۵ درصدی برای طرح‌های فولاد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

گشایش ال‌سی 15 درصدی برای طرح‌های فولاد

 

جزئیات تامین اعتبار ۵ طرح فولادی

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از گشایش ال‌سی ۱۵ درصدی برای ۵ طرح فولادی خبرداد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۶۵ درصدی بخش‌خصوصی داخلی و ۳۵ درصدی دولت محقق شده است.

مهدی کرباسیان در گفتگو با مهر با تشریح جزئیات تامین اعتبار ۵ طرح فولادی گفت: هم اکنون سرمایه گذاران ایرانی با سهم ۶۵ درصدی و مشارکت ۳۵ درصدی ایمیدرو، ۵ طرح فولادی را تامین اعتبار کرده اند که خوشبختانه مراحل حقوقی این کار در حال سپری شدن است و برای گشایش ال‌سی اقدام کرده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین ۴ طرح را نیز بانک صنعت و معدن تامین اعتبار خواهد کرد و اگر مشکلات بروکراسی و اداری حل شود، هرچه زودتر این طرحها اجرایی خواهند شد.

وی تصریح کرد: گشایش ال‌سی با نرخ ۱۵ درصد برای ۵ طرح فولادی مذکور صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه سرمایه گذاران مبلغ این گشایش اعتبار را در دو قسط ۷.۵ درصدی در ابتدا و نیز بعد از گذشت مدتی پرداخت خواهند کرد.

به گفته کرباسیان، این ۵ طرح شامل واحد احیای مستقیم نی‌ریز، احیای مستقیم شادگان، بافت، قائنات و سفید دشت است که برای قائنات و سفیددشت گشایش ال‌سی نیز صورت گرفته است و گشایش اعتبار سه طرح دیگر در مراحل نهایی قرار دارد.

وی اظهار داشت: طرح های احیای مستقیم سبزوار و میانه نیز مراحل اداری خود برای گشایش ال‌سی را سپری می کند که امیدواریم هرچه زودتر این دو طرح نیز به نتیجه برسند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×