اخبار فرش ماشینی

گسترش همکاری صنعتی اصفهان و بلژیک برای توسعه نساجی

 

 

مسئول اقتصادی سفارت بلژیک ، خواستار گسترش همکاری صنعتی این کشور با اصفهان برای افزایش تولیدات نساجی دو کشور شد.

الیزابت فرانکرک هوفن امروز در نشست بررسی به گزارش واحد مرکزی خبر فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری در صنایع نساجی اصفهان و بلژیک در اتاق بازرگانی اصفهان ،‌ خواستار گسترش روابط اقتصادی میان اصفهان و کشور بلژیک به ویژه در بخش صنایع نساجی شد . وی گفت : تولیدکنندگان اصلی بلژیکی بزودی تازه‌ترین نوآوری های خود را به مدیران و تکنسین های ایرانی معرفی می کنند .

دبیر اتحادیه سازندگان ماشین آلات نساجی بلژیک نیز در این نشست گفت : صنعت ماشین سازی نساجی بلژیک بیش از ۴۰ شرکت است که با گردش مالی۹۲۰ میلیون یورو ، حدود ۳ هزار و ۹۰۰نفر را مشغول بکار کرده است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یرون ویتس با بیان اینکه این شرکت ها در بخش های منسوجات خانگی و فنی شامل فرش ، پرده ، مخمل ، روتختی و پارچه و پوشاک فعالیت می کنند افزود : تولیدکنندگان بخش نساجی اصفهان ، می توانند در زمینه تکنیک و فن با این شرکت ها همکاری داشته باشند .

ذره بینی رئیس کمیسیون تجارت و خدمات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان اصفهان نیز در این نشست از همکاری و سرمایه گذاری بلژیک در بخش صنایع نساجی اصفهان استقبال کرد .

مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه کشور بلژیک یکی از کشورهای فعال در زمینه صنعت نساجی بشمار می رود گفت : سرمایه گذاری مشترک و فروش ماشین آلات و همچنین انتقال فناوری میان طرفین از اهداف برگزاری این نشست است.

ابراهیمی افزود : این هیئت تجاری برای بررسی ظرفیت های صنعت نساجی کشور و ایجاد ارتباط متقابل به ۶شهر کشور سفر می کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×