اخبار فرش ماشینی

گسترش فعالیت‌های بسیج سازندگی شاهرود در تابستان/ برپایی کارگاه های قالیبافی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ضمن اعلام برنامه‌های بسیج سازندگی در شهرستان در جهت اشتغالزایی و کارآفرینی پایدار از گسترش فعالیت‌های بسیج سازندگی این شهرستان در تابستان خبر داد.

جواد رضوانی اظهار کرد: با توجه به سال حماسه اقتصادی برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان برای خوداشتغالی و اقتصاد مقاومتی در حال برگزاری است.

وی افزود: کارگاه‌های قالی‌بافی در حال حاضر در روستای ابرسج و کانون بسیج جوانان شاهرود به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ریحانه الرسول در حال کار هستند که هم به آموزش اختصاص دارد و هم به بافت و تولید قالی و فرش و چند کارگاه قالی‌بافی نیز به صورت خوداشتغالی در منازل خانواده‌های شاهرود در حال بافت فرش و اشتغالزایی پایدار هستند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود خاطرنشان کرد: گروه‌هایی در روستای قهج در بحث پرورش قارچ فعالیت دارند و با هماهنگی‌های انجام شده پرورش جوجه‌های ۴۵ روزه نیز با همکاری بسیجیان که اعلام آمادگی برای حضور در این طرح‌ها کرده‌اند در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

رضوانی تأکید کرد: با توجه به موضوع جهاد اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه بسیج سازندگی با همکاری نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در اجرای این طرح‌ها همکاری دارد و از متقاضیان کار و ایجاد اشتغال و کارآفرینی حمایت و آنها را جذب می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×