اخبار نساجی

گسترش روابط تجاری ایران با پنج کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

گسترش روابط تجاری ایران با پنج کشور

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از گسترش روابط تجاری کشورمان با کشورهای مصر ، سودان ، اردن ، لیبی و ترکیه خبر داد.

محمد نهاوندیان که برای شرکت در نشست های هیات مدیره و مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت اسلامی به استانبول سفر کرده بود ، روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت : در خلال برگزاری این نشست ها با نمایندگان کشورهای مصر ، سودان ، اردن ، لیبی و ترکیه دیدار و در خصوص مباحث اقتصادی مورد علاقه دو کشور به گفت وگو پرداختم .

نهاوندیان افزود : در راستای گسترش مناسبات اقتصادی ایران با پنج کشور فوق ، بزودی هیات هایی از کشورهای مذکور برای انجام گفت وگوهای مقدماتی به تهران سفر خواهند کرد و در خصوص مباحث مورد علاقه از جمله افزایش مبادلات بازرگانی به گفت وگو خواهند پرداخت.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت :با انجام این گفت وگو ها ، زمینه برای گسترش روابط تجاری ایران با کشورهای اردن ، مصر ، سودان ، لیبی و ترکیه بیش از پیش فراهم خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

‘ نهاوندیان ‘ برای شرکت در چهاردهمین نشست هیات مدیره و بیست و هشتمین دوره مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت اسلامی به استانبول سفر کرده بود.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران امروز استانبول را به قصد جمهوری داغستان روسیه به منظور شرکت در نمایشگاه کالاهای ایرانی در این جمهوری ترک کرد.

اعضای مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت اسلامی روز گذشته موافقت خود را با میزبانی ایران برای تشکیل نشست های هیات مدیره و مجمع عمومی این اتاق در سال آینده اعلام کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×