اخبار فرش ماشینی

گزارش کمیته فرش ماشینی انجمن صنایع نساجی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کمیته فرش ماشینی انجمن صنایع نساجی ایران روز سه شنبه تشکیل جلسه داد.

در جلسه ای که در تاریخ ۱۷ خرداد در محل ساختمان شماره یک انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد، پیرو نامه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر موافقت با افزایش ۱۰ درصدی قیمت محصولات نساجی، اعضای حاضر در این جلسه به بحث و بررسی درخصوص این تصمیم پرداختند.

با توجه به آنکه بر اساس مستندات ارسالی به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در فروردین ماه سال جاری افزایش قیمت ۴۶ درصد برای فرش ماشینی درخواست شده بود، اعضا بر این باور بودند که با افزایش ۱۰ درصدی توان ادامه فعالیت نداشته و به زودی واحدهای فعال در این زمینه تعطیل و کارگران آن بیکار خواهند شد.

پیش از این، کمیته مذکور درخواستی مبنی بر افزایش موقتی ۲۰درصد در راستای همراهی با سیاستهای دولت در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و جلوگیری از وارد شدن شوک به بازار مصرف به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تقدیم کرده بود و خواستار آن شده بود که دولت نیز در این راستا به تولیدکنندگان کمک کند تا به فعالیت خود ادامه دهند. در این درخواست عنوان شده بود که افزایش ۲۰ درصد، موقتی است و به مرور به صورت پلکانی تا سقف ۴۶ درصد افزایش می یابد.

در جلسه دیروز نیز مطرح شد که اعضا همچنان بر این خواسته اصرار دارند و در غیر اینصورت ادامه فعالیت برای آنها غیرممکن بوده و یکی پس از دیگری تعطیل خواهند شد.
در این جلسه صورتجلسه ای درخصوص موارد مذکور برای ارسال به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تنظیم شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×