اخبار فرش ماشینی

گزارش ویژه مجله نساجی کهن از نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه / Heimtextil مسکو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه – مسکو در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ یعنی ۵ تا ۸ مهرماه و همزمان با نمایشگاه دموتکس روسیه برگزار شد. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی Crocus مسکو برگزار شد که از لحاظ امکانات و زیبایی در سطح خوبی قرار داشت.

در این نمایشگاه در سال ۲۰۱۲ حدود ۱۵ هزار بازدیدکننده از محصولات و دستاوردهای ۲۸۴ شرکت از ۲۰ کشور دنیا دیدن کردند.

در این نمایشگاه کشورهای ترکیه و چین و اسپانیا پاویلیون های فعالی داشتند و در کنار شرکت ها و نمایندگی های منسوجات خانگی روسیه قدرت صنعت منسوجات خانگی را به نمایش گذاردند. برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه در کنار اولین دوره نمایشگاه کفپوش ها و فرش دموتکس آثار و نتایج مثبتی را برای هر دو این رویدادها داشت. مثل تمام نمایشگاه های Heimtextil در سراسر جهان نمایشگاه چهاردهم هیم تکستایل مسکو نیز محلی برای ایده های جدید و طراحی های مدرن و به روز بود. این نمایشگاه امروزه به عنوان مهمترین رویداد و محل فکر برای طراحان پارچه و منسوجات خانگی روسیه تبدیل شده است.

نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع برگزار شد.

گزارش ویژه مجله نساجی کهن از گزارش نمایشگاه  منسوجات خانگی روسیه /  Heimtextil مسکو

مهمترین کشورهای حاضر در این نمایشگاه عبارت بودند از: آلمان، ترکیه، فرانسه، روسیه، امارات، پرتغال، آمریکا، چین، هند، ایتالیا، هنگ کنگ، اسپانیا، تایوان، پاکستان، بنگلادش، لهستان و روسیه.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همانطور که قبلاً هم ذکر شد کشورهای آلمان، اسپانیا، ترکیه، پرتغال، چین و ایتالیا به صورت پاویون حاضر شدند.

در این نمایشگاه برترین شرکت های جهان و شرکت های علاقمند به ورود به بازار روسیه کلکسیونی از بهترین پارچه ها و طرح های زیبای منسوجات خانگی از حوله و رومیزی گرفته تا پتو و پرده را به نمایش گذاشتند و از خیل عظیم بازدیدکنندگان حرفه ای و خریداران و تجار اظهار رضایت مندی می کردند.

اتحادیه صادرکنندگان منسوجات خانگی ترکیه نیز مثل همیشه در نمایشگاه امسال حضوری پررنگ داشت.

مدیر شرکت نمایشگاههای مسه فرانکفورت در روسیه ضمن اعلام اینکه این نمایشگاه تمام خواسته های ما را برآورده کرده است می افزاید: نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه یکی از بهترین نمایشگاههای ماست و خوشبختانه امسال به سطح جدیدی از کیفیت در نمایشگاه رسیدیم. امسال رشد بسیار خوبی را در میزان بازدیدکنندگان حرفه ای این نمایشگاه داشتیم. قطعاً و بدون شک این نشان دهنده آنست که این نمایشگاه به عنوان یک مرکز مهم و اصلی برای فعالان این بخش است. نمایشگاه منسوجات خانگی مسکو علاوه بر دموتکس روسیه با اولین نمایشگاه R+T هم به صورت همزمان برگزار شد.

همانطور که مطلع هستید نمایشگاه R+T به انواع کرکره، درب های اتوماتیک، سایه بان ها، دربازکن ها و… اختصاص دارد.

همزمانی این سه نمایشگاه به اذعان مدیران برگزاری آنها برای همه آنها منافع خوبی داشت و موجب استقبال بیشتر و افزایش تعداد بازدیدکنندگان شد و به طور کلی تاثیر مثبتی بر روی این رویدادها داشت.

گزارش ویژه مجله نساجی کهن از گزارش نمایشگاه  منسوجات خانگی روسیه /  Heimtextil مسکو

همانطور که اشاره کردیم ترکیه در نمایشگاه امسال بسیار قدرتمند و با تعداد زیادی از شرکت های خود حاضر شده بود. آقای ابراهیم بورکای از اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان منسوجات خانگی ترکیه در این باره می گوید: “امسال ما با حدود ۶۰ شرکت در روسیه حاضر شدیم و از حضور در این نمایشگاه رضایت کامل داریم و شرکت های ترک موفق به بستن قراردادهای بسیار خوبی با شرکت ها و بازرگانان روسیه و نیز سایر کشورها شدند. ما قطعاً سال بعد نیز در این نمایشگاه حاضر خواهیم شد.”

نمایشگاه سال آینده منسوجات خانگی مسکو از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳ در مجموعه نمایشگاهی Crocus expo مسکو برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت TAC ترکیه که با غرفه ای بسیار بزرگ و شکیل در این نمایشگاه حاضر شده بود درباره نمایشگاه گفت: برند ما سال های زیادی است که در بازار روسیه حضور دارد و قصد داریم تا ۲ سال دیگر برند ما، برند شماره یک بازار منسوجات خانگی روسیه باشد و برای آن برنامه ریزی کرده ایم. امسال تعداد بازدیدکنندگان بیشتر بود و تعداد مشتریان ما امسال ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

لازم به ذکر است امسال قرار بود شرکت سپهر چرم به عنوان تنها نماینده ایران در نمایشگاه منسوجات خانگی مسکو حضور پیدا کند که در لحظات آخر به دلیل مشکلات افزایش نرخ دلار و بی ثباتی شرایط اقتصادی از حضور در این رویداد مهم انصراف داد.

تحریریه مجله کهن۷۷۲۴۵۷۸۰

بهنام قاسمی

گزارش ویژه مجله نساجی کهن از گزارش نمایشگاه  منسوجات خانگی روسیه /  Heimtextil مسکو

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×