اخبار فرش ماشینی

گزارش نمایشگاه Techtextil و Texprocess آلمان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه Techtextil و Texprocess در سال ۲۰۱۳ با رشد ۲ رقمی در تعداد بازدیدکنندگان ربرو شد و بیش از ۴۰ هزار نفر از این دو رویداد بازدید کردند (این عدد در سال ۲۰۱۱ حدود ۳۵ هزار نفر بوده است) نمایشگاه Techtextil و Texprocess توسط شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت برگزار می شود. این نمایشگاه ها هر ۲ سال به صورت همزمان برگزار می شود.

۴۰ هزار بازدیدکننده تخصصی و ثبت رکورد تازه

همانطور که می دانید نمایشگاه Techtextil به طور تخصصی بر روی منسوجات بی بافت، منسوجات فنی و تکنیکی، انواع منسوجات هوشمند و با فناوری بالا تمرکز دارد. نمایشگاه Texprocess نیز به طور خاص بر روی پروسه های تولید نساجی به ویژه بخش تولید پوشاک، طراحی و تکمیل نهایی منسوجات و پوشاک تمرکز دارد. در واقع این دو نمایشگاه به طور خاص نشاندهنده جهت گیری های جدید در صنعت نساجی جهان به ویژه کشورهای پیشرفته ای نظیر آلمان می باشد. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تولیدات آلمان در صنایع نساجی به بخش تولیدات فنی و تکنیکی منسوجات هوشمند و کالاهای با فناوری بالا مربوط می شود. بازدیدکنندگان این دو نمایشگاه از ۱۱۳ کشور جهان به فرانکفورت آمدند که نشاندهنده جنبه بین المللی این نمایشگاه است. به طور کلی امسال ۱۶۵۲ شرکت از ۵۶ کشور جهان در نمایشگاه غرفه گذار بودند. به طور کلی تعداد بازدیدکنندگان و غرفه گذاران نسبت به دوره قبلی نمایشگاه در سال ۲۰۱۱ به ترتیب ۱۵ و ۸ درصد رشد داشته است. آقای براون عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در مورد اهمیت این نمایشگاه می گوید: “نمایشگاه Techtextil و Texprocess رویدادهای بسیار مهمی هستند که به خوبی نشان می دهند هر روز گستره کاربرد منسوجات فنی و صنعتی در جهان در حال افزایش است. در سال های اخیر این گونه  از محصولات نساجی در تمامی صنایع مهم نظیر صنایع پزشکی، نظامی، هوا و فضا، کشاورزی، انواع پوشاک خاص و … به طور فزاینده ای مورد درخواست است که ما سعی کرده ایم به بهترین شکل به این نیازها پاسخ دهیم.

نگاهی دقیق تر

نمایشگاه Techtextil امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود را جشن گرفت در این نمایشگاه ۱۳۲۳ غرفه گذار از ۴۸ کشور جهان حضور داشتند. نمایشگاه Texprocess نیز امسال برای دومین بار برگزار شد و توانست ۳۳۰ غرفه گذار از ۳۸ کشور جهان را میزبانی کند. در مجموع ۹۵ درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه از نحوه برگزاری نمایشگاه و کیفیت آن رضایت کامل داشته اند. نکته جالب تر اینکه ۲۲۰۰۰ نفر از بازدیدکنندگان این دو رویداد مهم غیر آلمانی بوده اند. بعد از آلمان کشورهای ایتالیا، فرانسه، ترکیه، انگلستان، سوئیس، روسیه، لهستان، جمهوری چک و رومانی بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص دادند.

اطلاعات بیشتر در: iran-messefrankfurt.com

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تلفن: ۸۸۰۶۲۳۳۸ (۰۲۱)  فکس: ۸۸۰۶۲۳۳۹ (۰۲۱)

منبع : شماره ۱۹ مجله کهن

تلفن اشتراک : ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

جهت دریافت آخرین خبرها و به روز ترین نمایشگاه های نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

 

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×