اخبار فرش ماشینی

گزارش نمایشگاه SITEX 2007 در اصفهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن


سومین نمایشگاه بین المللی و هفتمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی  و چرم (SITEX 2007) از ۱۳ لغایت ۱۶ آبان ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان، برگزار گردید. برگزار کننده نمایشگاه مذکور، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بود.

در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت معتبر تولیدی و صنعتی از داخل و خارج کشور در مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ متر مربع و در قالب ۱۶۳ غرفه در سالن های میرداماد و شیخ بهایی غرفه گذار بودند و شرکت کنندگانی از استان های اصفهان، یزد، تهران، آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، سمنان و همچنین نمایندگانی از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، اتریش، ‌آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فنلاند، کره، همراه با حضور مستقیم کشور ترکیه شرکت داشتند.
از مهم ترین شرکت های حاضر در نمایشگاه امسال می توان به شرکت ندتکس، شرکت بوریا، شرکت کاشان شانه، شرکت پلی اکریل ایران، شرکت سولتکس ایران، شرکت نساجی کاوش، شرکت فرش شیخ صفی، شرکت فرش آسیا، مجله صنعت کهن، شرکت ایران جک، شرکت نخ زاگرس و… اشاره کرد.
غرفه گذاران آخرین دستاوردها و فن آوری های خود را در زمینه های ریسندگی، بافندگی، رنگرزی، چاپ و تکمیل، منسوجات خانگی و صنعتی، دستاوردهای تحقیقاتی و علمی، کیف، کفش، انواع مواد اولیه و افزودنی، و قطعات و لوازم وابسته به صنعت نساجی و چرم به بازدیدکنندگان ارائه نمودند.
از نکات جالب توجه این نمایشگاه غیبت چندین غرفه گذار از شرکت ترکیه بود که موجب خالی شدن بخشی از سالن شیخ بهایی شده بود .
مجله صنعت کهن نیز بار دیگر حضور فعال خود را در یکی از نمایشگاه های داخلی در کارنامه خود ثبت کرده و در جهت انعکاس اخبار، فعالیت ها و مشکلات موجود در صنعت نساجی و دیدگاه های صنعت گران، ارتباط خود را با شرکت های فعال در این عرصه هرچه بیشتر تقویت نمود.
به طور کلی کیفیت و نحوه برگزاری این دوره نسبت به دوره قبل پیشرفت مناسبی داشت، اما باید پذیرفت که فاصله نمایشگاه های نساجی ایران حتی در مقایسه با کشورهایی مانند هند و پاکستان نیز بسیار زیاد است!
امید است برپایی چنین نمایشگاه هایی بیش از پیش گامی در جهت ارتقاء توانمندی های صنعت نساجی کشور باشد.

گزارش تصویری از نمایشگاه:

Image

Image

Image

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

Image

Image

Image

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×