گزارش نمایشگاه ها

گزارش اختصاصی مجله کهن از نمایشگاه Heimtextil فرانکفورت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

Heimtextil فرانکفورت  چیزی فراتر از یک نمایشگاه

معمولاً واژه نمایشگاه تصویری از تعداد زیادی شرکت های تولیدکننده، صادرکننده و بازرگانی را به همراه تعداد زیادی بازدیدکننده در زیر یک سقف در ذهن ما به تصویر می کشد که هر چه تعداد شرکت ها و کیفیت بازدیدکنندگان بالاتر باشد نمایشگاه از اعتبار بالاتری برخوردار است. اما به نظر می رسد برای برخی از رویدادهای کنونی در صنعت نمایشگاهی جهان، واژه نمایشگاه بسیار کوچک است و به تنهایی قادر به توصیف ابعاد مختلف آنها نیست. قطعاً هیم تکستایل فرانکفورت در صنعت منسوجات خانگی و نساجی جهان نامی است که نمی توان به آن تنها واژه نمایشگاه را اطلاق کرد و ابعاد گسترده این رویداد آنقدر وسیع، مهم و تاثیرگذار است که باید آن را یک فوق نمایشگاه خواند.

نمایشگاهی که با قدم گذاشتن در آن در اولین دقایق بازگشایی می توان عمیقاً تاثیر و قدرت آنرا احساس کرد. در هیم تکستایل همه چیز آنقدر خوب است که چه غرفه گذار و چه بازدیدکننده آن باشید از آن لذت خواهید برد. فقط کافی است در این نمایشگاه حاضر شوید تا ببینید چقدر به همه چیز برای انجام فعالیت های تجاری شما فکر شده است. در واقع شرکت نمایشگاهی فرانکفورت توانسته هیم تکستایل را به رویدادی تبدیل کند که نه تنها محلی برای گردهم آمدن همه بزرگان این صنعت باشد بلکه بتواند خط مشی اصلی این صنعت در سال پیش رو را هم به همه دیکته کند. شاید در یک جمله بتوان گفت رونق صنعت منسوجات خانگی جهان مدیون این رویداد بزرگ است.

نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت آلمان
نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت آلمان

هیم تکستایل ۲۰۱۴ مثل همیشه موفق

نمایشگاه سال ۲۰۱۴ که از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ ژانویه ۲۰۱۴ در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت آلمان برگزار شد پذیرای ۶۷۰۰۰ بازدیدکننده از سراسر جهان بود. شرکت کنندگان این نمایشگاه ۲۷۱۸ شرکت بودند که خوشبختانه کشور عزیزمان هم ۲ غرفه گذار در این نمایشگاه داشت. جالب است بدانید وسعت مرکز نمایشگاهی فرانکفورت حدود ۵۸۰ هزار مترمربع است. برای بررسی ابعاد بین المللی این نمایشگاه همین بس که بدانید امسال ۶۶ درصد بازدیدکنندگان و ۸۸ درصد از غرفه گذاران غیر آلمانی بودند. مهمترین غرفه گذاران و کشورهای حاضر در نمایشگاه امسال عبارت بودند از:

چین با (۲۰ درصد کل غرفه گذاران)، هند (۱۳ درصد)، آلمان (۱۲ درصد)، پاکستان (۷ درصد)، ترکیه (۶ درصد)، ایتالیا (۵ درصد)، اسپانیا (۳ درصد)، فرانسه، بریتانیا، هلند، پرتغال، تایوان، بلژیک، آمریکا، مصر و…

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه عبارت بودند از : شرکت فرش نیشابوری و شرکت طراحی سدره.

درشماره های قبلی مجله و همچنین وب سایت مجله کهن به این زوج جوان و خوش ذوق ایرانی در شرکت سدره که دو سال پیاپی در نمایشگاه هیم تکستایل حاضر هستند و به معرفی طرح های اصیل ایرانی در بین بزرگان این صنعت پرداخته اند اشاره کرده ایم. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت طراحی سدره به وب سایت مجله مراجعه نمائید.)

دوره بعدی نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت در ژانویه ۲۰۱۵ و در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ ژانویه برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه با نماینده رسمی شرکت نمایشگاهی فرانکفورت در ایران یعنی شرکت دروازه تجارت فراسو تماس حاصل نمائید.
تلفن : ۸۸۰۶۲۳۳۸-۰۲۱

منبع : شماره ۲۲ مجله کهن

بهنام قاسمی – مجله کهن

info@kohanjournal.com

behnam ghasemi

گزارش کامل این نمایشگاه و … را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید :

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×