اخبار نساجی

گزارشی از تولید، کیفیت و قیمت پژو ۲۰۷آی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در ۱۱ ماه سال گذشته حدود ۱۰ هزار و ۶۴۳ دستگاه پژو ۲۰۷ آی در کشور تولید شد که نسبت به سال ۱۳۸۹ با رشدی ۴.۲ درصدی همراه بوده است.

بهمن ماه سال گذشته بعد از رکودی دو ماهه بار دیگر تولید پژو ۲۰۷ آی افزایش یافت؛ به‌گونه‌ای که در دومین ماه زمستان ۷۱۰ دستگاه از این خودرو تولید شد. این در حالی است که طبق آمارهای رسمی در دی ماه سال گذشته تولید این خودرو به صفر رسیده و آذر ماه هم تنها ۲۰ دستگاه از آن وارد بازار شد.

البته آبان ماه سال گذشته تولید این خودرو به ۳۷۳۵ دستگاه رسید. تا ابتدای اسفند سال گذشته نیز در مجموع ۱۰ هزار و ۶۴۳ دستگاه پژو ۲۰۷ آی در کشور تولید شد که این رقم نسبت به سال ۱۳۸۹ با رشدی ۴.۲ درصدی همراه بوده است. همچنین در بهمن ماه سال گذشته تولید این خودرو نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۸۹ با رشدی ۲۷ درصدی همراه بود.

پژو۲۰۷ آی و غیبیت یک ساله در ارزیابی‌های کیفی

اما با وجود تولید نسبتا بالای این خودرو و اقبال نسبی مشتریان به آن، در آمارهای کیفی که سال گذشته منتشر شد، هیچگاه این خودرو مورد بررسی قرار نگرفت؛ به‌گونه‌ای که حداقل از نظر آمارهای رسمی جایگاه کیفی این خودرو نامعلوم است.

البته براساس نظرسنجی‌هایی که دی ماه سال قبل صورت گرفته بود، از میان ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر خریدار خودرو و اغلب مشتریان خودروهای ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی، پژو ۲۰۷ آی را دارای سومین کیفیت پس از پژو ۲۰۶ اس.دی و تندر۹۰ دانسته بودند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قیمت انواع پژو ۲۰۷ آی

براساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت پژو ۲۰۷ آی دنده دستی ۱۹ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان و پژو ۲۰۷ آی اتوماتیک ۲۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×