اخبار فرش ماشینی

گروه بین المللی BEAULIEU قیمت‌های کفپوش‌های خود را افزایش می‌دهد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

گروه بین المللی Beaulieu (B.I.G.) افزایش قیمت جهانی را برای همه برندهای محصولات کفپوش خود اعلام کرده است تا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ و سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ یا در صورت اجازه شرایط قرارداد اعمال شود.

Wim Coppens، معاون این گروه می‌گوید «در طول سال ۲۰۲۱، سعی کرده‌ایم تاثیر تورم هزینه عمومی مواد خام، لجستیک و انرژی را بر مشتریان خود محدود کنیم. با این حال، این هزینه‌ها به طور قابل توجهی در نیمه دوم سال جاری افزایش یافته است و ما را مجبور به افزایش قیمت بیشتر از معمولاً ۸٪ بسته به منطقه و خط تولید، طی سه ماهه آخر سال جاری و تا سال ۲۰۲۲ کرده است. نمایندگان فروش در حال حاضر با مشتریان خود در تماس هستند تا آنها را از تغییرات قیمت در سفارشات خاص خود مطلع کنند.

B.I.G. یک تولید کننده پیشرو در کفپوش‌های ارتجاعی، کفپوش‌های سخت، فرش و موکت‌های تافتینگ، نمد سوزنی و چمن مصنوعی در اروپا، آمریکای شمالی، روسیه-CIS و استرالیا است. برندها و مشاغل کفپوش که بخشی از B.I.G. هستند، عبارتند از BerryAlloc، Beauflor، Orotex، Real، Carus، Ideal، Turfgrass و Beaulieu Mats.

گروه بین المللی Beaulieu

گروه بین المللی Beaulieu (BIG) متخصص جهانی مواد شیمیایی خام (پلیمرها)، راه‌حل‌های نیمه تمام مهندسی شده (نخ، الیاف، منسوجات فنی) و پیشرو در طیف گسترده‌ای از کفپوش‌ها برای بازارهای مسکونی و تجاری (وینیل رول، وینیل پلنک، لمینت، پارکت، فرش، نمد سوزنی، چمن مصنوعی و حصیر) و همچنین پارچه‌های مورد استفاده در لوازم خانگی است.
BIG که دفتر مرکزی آن در بلژیک واقع است، ۴۷۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد. این گروه، در ۱۷ کشور در سراسر اوراسیا، آمریکا و اقیانوسیه واحدهای تولیدی دارد و در ۱۴۰ کشور به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. BIG. گردشی مالی به ارزش ۷/۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۰ گزارش کرده است.

در گروه بین الملل Beaulieu، ما با هدف و اشتیاق برای ساختن آینده فعالیت می‌کنیم. روحیه کارآفرینی و جاه طلبی ما، محرک ارزش افزوده دائمی برای مشتریان، کارکنان، تامین کنندگان، سهامداران و جامعه‌ای است که در آن فعالیت می‌کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×