اخبار فرش ماشینی

گروه نساجی فرهی در نمایشگاه دموتکس آلمان ۲۰۱۵

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

گروه نساجی فرهی ۲۷دی ماه ۱۳۹۳ مصادف با ۱۷ ژانویه ۲۰۱۵ با غرفه با شکوه خود در فضایی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع در سالن ۳ نمایشگاه بین المللی دموتکس در شهر هانوفر آلمان حضور یافت.

فرش فرهی در راستای اهداف و چشم انداز خود مبنی بر حضور فعال و اثرگذار در بازارهای خارجی و توسعه صادرات محصولات خود، در این نمایشگاه به معرفی آخرین دستاوردها و تولیدات خود بر اساس آخرین تکنولوژی و نوآوری صنعت نساجی جهان پرداخت و میزبان بازدیدکنندگان و هیئت های تجاری بسیاری از کشورهای مختلف از جمله انگلستان، کانادا، سوئد، ایتالیا، آلمان، نروژ، شیلی، پرو، چین، هندوستان، روسیه، برزیل، اردن، امارات متحده عربی، عربستان، عمان، قطر، پرو، فلسطین، مصر، ژاپن، کره جنوبی، ترکیه، ازبکستان، ترکمنستان، بلغارستان، قزاقستان و اسلوونی بود.

نقطه قوت فرش فرهی در نمایشگاه دموتکس آلمان، نمایش انواع فرش ماشینی از جنس ۱۰۰% پلی استر فیلامنت (ابریشم مصنوعی) در طرح، رنگ و تراکم های مختلف بود که این مزیت می تواند به عنوان عاملی مهم در جذب مشتریان از نقاط مختلف جهان به شمار می آید.

هدف از این حضور، تقویت بخش صادرات و ارتقاء جایگاه آن همانند فروش داخلی است. به همین سبب گروه نساجی فرهی بر اساس سند چشم انداز خود در بازار جهانی از سهم رو به رشدی برخوردار خواهد بود.

گفتنی است گروه نساجی فرهی با توجه به استقبال چشم گیر و تقدیر بازدید کنندگان از نقاط مختلف جهان، به یاری خداوند، در سال آینده حضوری پربارتر و با شکوه تر خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×