جذاب‌ترین‌ها

کیفیت نمایشگاه فرش ماشینی عالی است

علی سبحه – فرش چهل تکه

کیفیت نمایشگاه فرش ماشینی عالی است

اقای سبحه  مدیر عامل شرکت فرش چهل تکه در گفت و گو با خبرنگار مجله کهن در روز اول نمایشگاه کیفیت برگزاری نمایشگاه را عالی توصیف کرد و افزود: “خوشبختانه نمایشگاه در هشتمین دوره خود استاندارهای بالایی دارد و اغلب غرفه ها شلوغ و پرمشتری است. ما هرساله در نمایشگاه محصولات جدید و به روزی را ارائه می کنیم و امسال هم یکی از پرفروش ترین محصولات جدید خود در اروپا را ارائه کرده ایم.
شرکت های فرش ماشینی بسیار مدرن و به روز هستند و رو به موفقیت حرکت می کنند. و فرهنگ نمایشگاهی به همین دلیل در این صنعت به  سرعت در حال توسعه است. متاسفانه فرش دستباف هنوز هم بسیار سنتی و قدیمی کار می کنند و نمایشگاه فرش دستباف امسال نیز خالی از مشتری بود. جای خوشحالی است که نمایشگاه فرش ماشینی به مرکزی برای تعامل همه اهالی این صنعت تبدیل شده است.”

ایشان ضمن اشاره به رکود جهانی بازار فرش در مورد وضعیت فعلی بازار و طرح های موجود در غرفه ها گفت: ” وضعیت بازار فرش در همه جهان دارای مشکلاتی است چرا که فرش به عنوان یک کالای لوکس تلقی می شود و با بد تر شدن وضعیت اقتصادی در اغلب کشورها فروش فرش نیز کاسته می شود. طراحی امروز ما نیاز به انقلابی اساسی دارد . با تغییر نسل ها سلیقه ها هم عوض شده و دیگر نسل جوان طرح های قدیمی لچک ترنج را نمی پسندد.

تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×