اخبار فرش ماشینی

کنفرانس و نمایشگاه بین المللی بازیافت الیاف پلی استری، چین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

۶-۹ سپتامبر ۲۰۱۷ چین، هالیدی این شانگهای هونگکیاو

 

 

پس از دو سال رکود، بازار الیاف R-PET در H2 2016 دوباره با برگزیت (خروج از اتحادیه اروپا) و انتخابات آمریکا و فرستادن دلار برای سپاسگزاری، در حالی که RMB با کاهش ارزش روبرو است از طرفی نیز با رونق اقتصادی بسیار خوبی روبرو است. افزایش بازار سهام کالا به صورت فله‌ای و همچنین اصلاح طرف عرضه از سمت چین نیز به تقویت بازار R-PET کمک کرده است.

با این حال، در دسترس بودن الیاف‌ها، دولت چین را در تنگنا قرار داده است که باعث اقدامات پی در پی و پرفشار برای حفاظت از محیط زیست شده است، مانند: تور نظارت و محدودیت‌های سخت گیرانه‌تر در واردات مواد بازیافتی.

در همین حال سوالی پیش می‌آید، که در حال حاظر با اشباع بازار الیاف، آیا R-PET قادر به پرداخت هزینه‌های اضافی ظرفیت جدید با توجه به جریان پیش رو، سال جاری هست؟  آیا صنعت مدیریتی در جهت ارتقاء و موفقیت، و پیدا کردن تقاضای جدید اتخاذ می‌کند؟ آیا تنزل ارزش RMB باعث صادرات راحت تر آن میشود؟

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

شما میتوانید جواب سوال های خود را در بزرگترین کنفرانس بازیافت مواد و الیاف  پلی استری در آسیا و اقیانوسیه بدست آورید.

 

کسب موفقیت های پی در پی در طول ۱۲ سال گذشته، باعث توسعه کنفرانس بین المللی بازیافت مواد پلی استر در چین شده است که به عنوان بزرگترین کنفرانس بین المللی صنعت بازیافت پلی استر در منطقه آسیا و اقیانوسیه است. نمایشگاه پیش رو که، ۱۳ امین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی بازیافت مواد پلی استری است، قرار است دوباره عرضه کنندگان مواد اولیه و خام داخلی و خارجی، سازندگان الیاف بازیافتی ( منظم، توخالی و رشته ای)، عرضه کنندگان ماشین آلات، مصرف کنندگان و همچنین به عنوان رسانه‌های مرتبط، انجمن های صنعت و معامله گران، را برای به اشتراک گذاشتن نظرات ارزشمند خود از وضع بازار و همچنین چشم اندازهای آن را، در کنار هم جمع کند.

 

 

نکات مهم این رویداد شامل موارد زیر است:

تجزیه و تحلیل بازار R-PET در سال جاری

توسعه بازیافت تراشه های BGPET

تکنولوژی پردازش نخ های فانتزی

 

 

الزامات مهم برای مصرف کنندگان معمولی با توجه به استاندارد های R-PET

توسعه فرایند شیمیایی

فناوری Sorema در بازیافت PET

شرکت های شرقی بازیافت مواد فیبری و الیاف، با استفاده از فرآیند LSP، (پلی کندانسیون حالت مایع)

تمرکز بر روی افزایش کیفیت نهایی محصولات با سیستم جدید VACUREMA®

 

 

شرکت کنندگان رویدادهای گذشته

 

گروه خدمات و سرویس Abakus، گروه ماشین آلات BEIER، شرکت Boretech، فناروی حفاظت از محیط زیست Elble، شرکت EREMA، شرکت بازیافتی GET، شرکت Gneuss Kunststofftechnik, صنایع Hangzhou Decheng، ماشین آلات  Hangzhou Pantex، تجهیزات برودتی و ماشین آلات HAYE (شانگهای)، اندازه گیری و کنترل فناوری Holeader، محصولات و مواد شستشو و پاک کننده Kelaer، ماشین آلات Lianda، فناوری Meiya Optoelectronic، تکولوژی ملی بازسازی و بازیافت، شرکت های نسل جدید ماشین آلات بازیافت (Recyclingmaschinen)، فناوری جدا و مرتب سازی S+S ، Purolator Filter، سیستم های اتوماسیون Saiki، تجهیزات الیاف شیمیایی SELEN، شرکت SOREMA, Starlinger، فناوری مرتب سازی Tomra، شرکت شیمیایی Zeaben، تجهیزات صنایع شیمیایی  Zhicheng، و …

 

 

حامیان :

انجمن صنفی الیاف شیمیایی و کمیسیون بازیافت الیاف فیبری چین

شرکت ملی الیاف های شیمیایی چین

 

 

برگزار کنندگان:

شبکه اطلاعات اقتصادی مواد شیمیایی و الیاف چین،  (CCFEI)

دکتر Thiele، فناوری پلی استر

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×