اخبار نساجی

کمیسیون‌ها سه‌شنبه برای انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق بودجه رای می‌گیرند

 

کمیسیون‌ها سه‌شنبه برای انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق بودجه رای می‌گیرند

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: سه‌شنبه هفته جاری رای‌گیری برای تعیین اعضای کمیسیون تلفیق انجام می‌شود و کمیسیون تلفیق به مدت ۳ هفته لایحه بودجه پیشنهادی دولت را رسیدگی خواهد کرد.

موسی‌الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه روندی را طی می‌کند،گفت: لایحه بودجه الان در مرحله پیشنهادات نمایندگان مجلس است و نمایندگان مشغول مطالعه هستند تا نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌هایشان را ارائه بدهند.

وی افزود: کمیسیون‌های تخصصی از فردا مشغول کار می‌شوند البته کمیسیون برنامه و بودجه هفته قبل و شنبه ۳۰ آذرماه جلسه داشت که در آن تا حدودی از لایحه بودجه ۹۳ مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: از فردا کمیسیون‌های دیگر برای ارائه مصوبات و پیشنهاداتشان به تلفیق فعال می‌شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ثروتی در پاسخ به این سؤال که رای‌گیری برای کمیسیون تلفیق چه موقع انجام می‌شود،گفت: فکر می‌کنم سه‌شنبه هفته جاری رای‌گیری برای تعیین اعضای کمیسیون تلفیق انجام شود و به مدت ۳ هفته کمیسیون تلفیق به لایحه بودجه پیشنهادی دولت رسیدگی می‌کند.

وی افزود: در تلفیق همه موارد از صفر تا ۱۰۰ بررسی می‌شود به عبارتی همه احکام، همه ارقام، درآمدها و هزینه‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×