اخبار نساجی

کمترین اجاره بها در محله های تهران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شاید به دلیل ازدحام ساکن در این محله‌ها هر متقاضی نتواند خود را برای سکونت در این محله‌ها سازگاری دهد اما افرادی که به دلیل قدرت‌اندک مالی چاره‌ای جز اجاره چنین واحدهایی را ندارند، به سکونت در محله‌های مذکور روی می‌آورند.

به گزارش بی باک به نقل از مشرق ، روز گذشته ارزان‌ترین نرخ اجاره در بازار اجاره مسکن تهران مربوط به یک واحد ۳۲ متری در خیابان امام خمینی بود چراکه اجاره بهای این سوئیت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت رهن کامل از سوی مالک تعیین شده و تنها امتیاز واحد مذکور تک واحد بودن آن است.

شواهد در بازار اجاره واحدهای مسکونی در تهران نشان می‌دهد که در محله‌هایی همچون هلال‌احمر،‌ هاشمی‌، تیموری، جیحون، مرتضوی و کارون ارزش نرخ‌های اجاره ارزنده است.

البته شاید به دلیل ازدحام ساکن در این محله‌ها هر متقاضی نتواند خود را برای سکونت در این محله‌ها سازگاری دهد اما افرادی که به دلیل قدرت‌اندک مالی چاره‌ای جز اجاره چنین واحدهایی را ندارند، به سکونت در محله‌های مذکور روی می‌آورند.

از طرف دیگر بررسی حجم فایل واحدهای رهنی با فایل واحدهایی که با شرایط رهن و اجاره به بازار سپرده شده‌اند بیانگر این مساله است که اکثر واحدهایی که متراژشان کمتر از ۵۵ متر مربع است با شرایط رهن کامل به مستاجران تحویل داده می‌شود و اغلب این دسته از واحدها مالکانشان برای جبران کمبود مبلغ خرید ملکشان را به بازار رهن معرفی کرده‌اند در غیر این صورت مالکانی که نیاز مالی ندارند برای واحدهای خود شرایط رهن و اجاره را اعلام می‌کنند زیرا اگر قرار بود واحدشان را رهن کامل بدهند و مبلغ دریافتی را در بانک یا بازار دیگری سرمایه‌گذاری کنند دیگر دلیلی برای خرید یک واحد متراژ کوچک و سپردن آن به بازار رهن نبود.در ادامه به معرفی تعدادی واحد مسکونی کمتر از ۵۰ متر مربع پرداخته شده که به شرح زیر است:

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۱۳ میلیون تومان ودیعه به همراه ۱۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه، اجاره بهای یک واحد مسکونی در خیابان‌هاشمی‌به متراژ ۳۵ متر مربع واقع در طبقه سوم بدون پارکینگ و انباری است.

به گزارش دنیای اقتصاد موجری واحد ۴۰ متری خود را که به عنوان سوئیت نام برده با شرایط ۲۶ میلیون تومان رهن کامل به بازار اجاره معرفی کرده است. این واحد فاقد پارکینگ و در طبقه همکف است.

علاوه براین در شهرک مبعث حوالی جنت آباد ۴۰ متر سوئیت با مبلغ ۲۴ میلیون تومان به زوج یا مجرد خانم رهن داده می‌شود.همچنین حوالی خیابان آزادی در خیابان جیحون اجاره بهای واحدی به متراژ ۵۵ متر مربع که ۵ سال از عمر بنای آن می‌گذرد، ۴ میلیون تومان ودیعه به علاوه ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه اعلام شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×