اخبار نساجی

کشف یک میدان جدید نفتی با ذخایر بالا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کشف یک میدان جدید نفتی با ذخایر بالا

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت از کشف یک میدان نفتی با ذخایر درجای قابل توجه در کشور خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین سید محمود محدث در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از کشف یک میدان نفتی با ذخایر درجای قابل توجه در کشور خبر داد.

وی گفت: جزئیات این کشف به زودی توسط مسئولان ارشد صنعت نفت کشور اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت در ابتدای سال جاری از نهایی شدن اکتشاف ۵ میدان جدید هیدروکربوری در طول سال جاری خبر داده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی همچنین در دی ماه سال جاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزیر نفت بزودی جزئیات اکتشاف یک میدان گازی را اعلام خواهد کرد گفته بود: “تا پایان سال جاری بر اساس قولی که داده‌ایم جزئیات اکتشاف دو میدان جدید نفتی را نیز اعلام خواهیم کرد. در مجموع امسال ۵ میدان مورد اکتشاف قطعی قرار گرفتند که علاوه بر میدان‌های ذکر شده میدان نفتی خیام و میدان گازی مدار از آن جمله است.”

در سال جاری ۴۳۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای فعالیت‌های اکتشافی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت تصویب شده است. سال گذشته نیز ۴۲۰ میلیون دلار در موضوع اکتشاف سرمایه‌گذاری شده است.

بر اساس این گزارش اکتشاف دو میدان نفتی خیام و گازی مدار توسط مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت تا کنون به طور رسمی اعلام شده است. در عین حال به تازگی قراردادی نیز برای اکتشاف و توسعه میدان گازی فرزاد A نیز بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت و پتروپارس منعقد شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×