اخبار نساجی

کشف و ضبط کالای قاچاق

 

 

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته محموله‌ای شامل ۲۰ هزار و ۱۰۰ ثوب شال و روسری و ۳ هزار و ۱۱۰ جفت دستکش کار و ۵۰۷ متر پارچه خارجی در محور مواصلاتی زنجان ـ تبریز کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از کشف و ضبط این محموله متهم در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل و مراحل مقدماتی طی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در حین رسیدگی به پرونده متهم اعلام کرد که کالاهای مکشوفه ایرانی بوده و تقاضای انجام بررسی‌های لازم را کرد، گفت: بر همین اساس طبق استعلام از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی کالاها، خارجی بودن محموله محرز و گزارش کارشناسی به شعبه ارسال شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ممیزی تصریح کرد: در نهایت با حضور مالک کالاها در شعبه و قبول مالکیت کالاها و همچنین احراز قاچاق بودن محموله رأی مقتضی صادر شد.

وی ادامه داد: طبق رأی صادره، عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۸۷۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از کشف ۵۲ بسته دستمال مرطوب و ۵۲ عدد شامپوی خارجی خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱۰۰ میلیون ریال بوده و متهم پرونده به پرداخت ۲۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×