اخبار نساجیمد و پوشاک

نکات طلایی برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق در صنعت مد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که استعداد و اخلاق کاری برای شروع کسب و کار مد خود را دارید، جای تعجب نیست که به انجام این کارها فکر کرده باشید. در حالیکه در نظر گرفتن موارد ذکر شده در این مقاله، مهم است، باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شما نمی‌شود. برای استحکام بخشیدن به موضع خود در دنیای مد، باید گام‌های زیادی بردارید. اگر می‌خواهید قبل از شروع کسب‌وکارتان اطلاعات بیشتری کسب کنید، پس به خواندن این مطلب ادامه دهید.

بدانید کجا مواد خود را ذخیره کنید

باید درک درستی از میزان مواد مورد استفاده خود داشته باشید و محلی برای نگهداری آنها اختصاص دهید. ایجاد تعادل میان کار و زندگی مهم است، بنابراین نباید پارچه‌ها در خانه‌تان پخش شده و تمام فضای شما را اشغال کنند. در عوض، باید مکانی مناسب و ترجیحا نزدیک به واحد تولیدی خود را برای نگهداری مواد مورد استفاده، در نظر بگیرید.

 

مانند یک کارآفرین فکر کنید

برای ایجاد هر کسب‌وکاری، به‌ویژه کسب‌وکاری در زمینه مد، مهم است که آماده باشید مانند یک کارآفرین فکر و رفتار کنید. شما باید بتوانید از استودیوی طراحی خود بیرون بیایید، کسب و کار خود را از درون بشناسید و بتوانید آن را به کسانی که در نظر دارید بفروشید. همچنین باید دائماً این ذهنیت را داشته باشید که همه می‌توانند به شما کمک کنند، چه در مورد نحوه کار صنعت مد، چه در مورد ایجاد روابط محکم با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و همچنین خریداران.

فشن شو پسران در چین

از کم شروع کنید

بسیاری از کسب‌وکارها خیلی زود رشد کرده و بزرگ می‌شوند. در حالیکه داشتن این نگرش مثبت خوب است، شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که از عهده آن برمی‌آیید. بنابراین، فقط با ارائه یک محصول مد شروع کنید. فعالیت بر روی خطوط تولید بسیار، استراتژی تجاری خوبی نیست زیرا در نهایت باید زمان و هزینه زیادی صرف کنید و همچنین تعداد کارکنان زیادی را مدیریت کنید. به سادگی با یک محصول شروع کنید و سپس آن محصول را بیشتر توسعه دهید تا مردم به طراحی شما ایمان بیاورند. پس از آن، شما در موقعیت خوبی خواهید بود که می‌توانید محصولات بیشتری را معرفی کنید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

محصولات خود را به درستی قیمت گذاری کنید

لازم است برای محصولات خود، قیمت مناسبی تعیین کنید. مطمئن باشید که متوجه شده‌اید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و قیمت‌هایی که آنها احتمالاً پرداخت خواهند کرد، در چه حدودی است. پس از آن، باید بررسی کنید که چه مقدار برای مواد خام و تولید هزینه می‌کنید. با انجام همه این کارها، می‌توانید قیمت‌های خود را به طور مناسبی تعیین کنید که هم برای مشتریان قابل پرداخت باشد و هم سود قابل‌توجهی برای شما داشته باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×